11.02.2010

Hmmm, NeFiŞ!

hoy hoy hoy!
öylesine bakımlı bi kadınım ki...
saatlerdir kendimle uğraşıyorum.. her zaman olmasa da arada bunu yapmayı seviyorum, ne yalan söliim.. böle kimse olmasın, bi başıma kendimle ilgileneyim istiyorum.. maskeler yaptım, duş aldım, oje sürdüm, ayak bakımı yaptım fln.. vakit alıyo ama bence ruha iyi gelen bi terapi yöntemi bu.. üstelik sonunda pembe topuklar, pürüzsüz ciltler kalıyo kar :)

şimdi de sağlıklı çok sağlıklı meyveler yiyeceğimdir.. sevgilim sağolsun dün "bana meyve allll" diye ağladı, bi muz yedi yattı uyudu.. şimdi kalanını ben yiyeceğim :) ehu, bekle beni kiwi!

keşke her daim olsa bu heves bende.. keşke herşey için bu kadar maymun iştahlı olmasam :)

3 yorum:

bi dost dedi ki...

okuyunca ben bile rahatladım şöyle bi, yapmış kadar oldum hepsini.. şimdi de gidip meyvemi yiyim :p

PoLLy dedi ki...

ehu, şahsen o meyveler benim midemi bozdu, sen iyi misin bari?

bi dost dedi ki...

iyiyim ggayet, yedim direk yattım fırsat vermedim bozulmasına :P

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!