31.03.2010

VaY BeA!

ne kadar uzun zaman olmuş ben buraya adam gibi bişiler yazmayalı..
gerçi maymun iştahlıyım ezelden, bir gün hevesim geçer diye korkuyordum.. ama bu yaşadığım heves geçmesi değil.. vaktim yok... olan azıcık vaktimde de kafa dağıtacak şeyler yapıyorum.. ne bilim aptal feysbuk oyunları felan..

panel sunumumu hazırladım, gecelerce uykusuzluğuma mal olmuş olsa da.. lakin danışman hocamı bi türlü memnun edemedim.. durmaksızın düzeltme gönderiyor adam.. usandım yeminlen..
bitse de kurtulsam yahu..

bunun dışında, diğer mevzuda da herşey yolunda.. bi de paranoyak oldum ben.. çalıştığım yerden birileri blogumu okuyosa kaygısından, bişi yazamaz oldum.. neyse; umutla beklediğim şey gerçek olursa, göğsümü gere gere yazarım artık..

yoruldum a dostlar.. bi oraya koş, bi buraya koş.. bin parçaya bölündüm resmen.. ama çok az kaldı.. mayısta bitiyo okul.. bölelikle ders dönemimi bitirmiş, nispeten daha kolay olacağını düşündüğüm tez dönemine geçmiş olucam.. bundan sonrası yokuş aşağı :D

blog okumayı sürdürüyorum ama.. iş yerimde blogger'ı yasaklamış olabilirler ama reader'ıma kim karışır? vakit buldukça okuyorum gün içinde.. ama yorum yazamıyorum mesela, o çok hazin.. akşama kadar aklımda kalmıyo sonra o şeyler.. yazmıyorum.. sanmayın ki okumuyorum.. takip ettiğim tüm blogları, takip etmeyi sürdürüyorum.. hasbel kader de olsa :)

bi de hasta olmuşum, üzerinize afiyet.. boğazım felan nası feci.. sevgilim de tam gidecek geceyi buldu.. ya da ben tam da onun olmayacağı geceyi buldum hastalanmak için. yutkunamıyorum yeminlen.. annem de ayvalığa gitmiş benden habersiz.. kardeşim desen, kendi aleminde, haftasonu izmire gidiyomuş, yeni öğrendim.. ben mi koptum ailemden, yoksa bizi hayat mı yıprattı bilemiyorum..
şimdi yanımda yakınımda kimse kalmayınca, daha bi zor oluyo hastalık.. inildemeden, naz yapmadan hastalık mı atlatılırmış? üstelik bi de ay sonu.. deliler gibi çalışacağım yarın.. kuvvetle muhtemel normal ssatimde çıkamayacağım bi de..

sık dişini kızım; güzel günler gelecek, kalbim tertemiz çiçek :D

bunun dışında bilmem ki neler oldu.. anlatmayınca zamanında, hiçbişi anlatmaya değer gelmiyo insana :)

şimdilik bu kadar olsun da; bundan sonra bu kadar ihmal etmemeye çalışayım ineklerimi :)

inek derken, resimleri kastediyorum ha.. aman derim :D




2 yorum:

bi dost dedi ki...

bağa inek didi :'( :P ben de diyodum, heralde ıssız bi adaya düştü polly diyodum.. :D

polly dedi ki...

sevgili bi dostum, merhabalar..
şu sıralar ıssız bi adaya düşmekten beter durumdayım.. ama geçecek, sakin olmam lazım. ommmmmm... :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!