22.04.2012

UyKu

bu saat oldu (02.03), hala uykum yok! nefret ediyorum böle olmasından!
oysa ben sabahları; erken olmasa bile, makul bir saatte uyanmak istiyorum.. ama tabii bunun için; erken olmasa da, makul bir saatte yatmak gerekiyor zannımca :))

belki de bilgisayar başında oturmaktan gelmiyordur uykum.. belki de yatağa yatsam, bebek gibi uyurum bi anda.. ama uyuyamazsam, fena.. çünkü yatakta dönüp durmak kadar tiksindiğim çok az şey var şu hayatta..

kendime bisiklet almaya karar verdim bu arada.. yazın; sabahları erken olmasa bile makul bir saatte uyanabilirsem, deniz kenarında zevk-ü sefa etmek için :))

2 yorum:

bi dost dedi ki...

bisiklet alırsan erken olmasa bile makul bi saatte uyanmak için güzel bi sebebin olur ve başarırsın bence :))

PoLLy dedi ki...

öle mi dersin sevgili bido :)) hadi inşallah diyorum o zaman :))

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!