Yarın sabah, İstanbul'a gidiyorum, a dostlar!
Yazdan beri gitmemiştim, çok özledim...
Hele ki kardeşimi!
9 Şubat'a kadar da orada olacağım...
Özlediğim herşeyi yapacağım elbet...
Ama sanıyorum, yine en çok alışveriş :))

Şimdilik belli olan bir tiyatro oyunumuz cepte..
Bir de çengelköy'de kardeş rakısı...
Annemde kalma, pendik pazarına gidip çıldırma gibi aktiviteler planladık...
Bakalım başka başka neler olacak...

Taksim'e gitmeyi de çok istiyorum..
Kadıköy'ü de acayip özledim...
Zamanım yettiği kadar, tadını çıkaracağım...
Belki her istanbul seyahatimde olduğu gibi, ikea yaparım yine :))

Yokluğumda buralara iyi bakın...
;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

temem sen çiçek pasajına selam söle ben senin bloka göz kulak olurum...

PoLLy dedi ki...

sevgili absalom;
yorumunu dönünce gördüm, kusuruma bakma :)
ama taksim benden pek çok selam aldı :))
sevgilerini iletti, soran herkese ;)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!