20.05.2014

BaZeN...

Bazenleri çok sıkılıyorum ve gerçekten sıkıldığımda, kelimeleri bozmak hoşuma gidiyor..
"Bazenleri" bunlardan biri...
Bunun gibi bir sürü var..
Demek ne çok sıkılmışım hayatta..
Ne çok kelime bozmuşum...
Kelimeler benim yegane oyuncağım..
Bozup tekrar onararak, adeta ustası olmuşum...
Ya da belki kendimi buna inandırmak istemişim...
Ne bileyim...

Ne zaman ki Godsy'nin bi yazısını okusam, ağzımın ucuna kadar gelen kelimelerle susup kalıyorum...

Güzelim kelimeyi bozmamın tek sebebi belki de O'dur...
Ne bileyim...


7 yorum:

insanyavrusu dedi ki...

bayiliyorum senin şu yazmalarina.
Kisa oz, ve ne dedigini bilir.
ama oturdugu yerden vuran.
evet bu sensin.. sen olmalisin..

PoLLy dedi ki...

Ben de sana karşı boş değilim sevgili İnYa ;)

insanyavrusu dedi ki...

oha nasi yani :D:D

PoLLy dedi ki...

Hastayım sağa :D

insanyavrusu dedi ki...

tmm sen inyaminin dozunu fazla kacirma ama :):):)

Godsyndrome dedi ki...

eyvallah müdür,
kelime bozmak çok güzel bişeydir ayrıca; keza senin için birleşik olması gerekiyorsa birleştirmek de çok güzeldir.
kendineiyibak.

PoLLy dedi ki...

Birleştir, boz, tekrar yap Godsy'cim..
Kelimeler kurban olsun sana :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!