9.09.2014

Ölüm Meleği

Benim işim, öldürmek..
Bazen gecelerce..
Bazen yıllarca öldürmek..

Ruhunu çekip almak bedeninden..
Ömürlerce öldürmek..
Ölümlerce öldürmek..

Durup durup öldürmek..
Durmadan, dinlenmeden öldürmek..
İyileşmeden..
Düzelmeden...
Ayağa kalkmadan..
Öldürmek..

Sen ne kadar güzel ölürsen..
Ben işimi o kadar iyi yapmışım demektir..
Sen ne kadar acı çekersen, ben o kadar başarılı..
Sen öl, ben yükseleyim..
Sen ağla, ben takdir edileyim..

Sen tek seferde ölme;
Gecelerce, günlerce, yıllarca, ömürlerce öl..
Durmadan öl, dinlenmeden, ayağa kalkamadan öl..
Ölümlerce öl..

Nefes al, nefes ver; öl..

Öldüğünü bilerek öl..
Ölmeye devam edeceğini bilerek..
Umudunu kaybetmeden, ışığını eksiltmeden öl..

Sen öl..
Gerisini ben hallederim.............

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!