13.10.2014

Talep...

Böyle hemen her akşam rakı içecek biriyle evlenmek istiyorum..
Hayattaki yegane gayesi, eve gelip benimle rakı içmek olan biriyle..
İyi günde şerefe, kötü günde kedere içebilecek birini...

Benim hiç sevmediğim felsefeyi biraz bilsin isterim.
Çünkü evlilik dediğin, biraz birbirini tamamlamak neticede..
Benim eksiğim, onun tamı olsun..

Kelimelerle arası iyi olsun..
Çünkü ben içtim mi, içimden bir sefil kelime oyuncusu çıkıyor..
Bana laf yetiştirsin, ilham olsun...
O konuşsun, ben yazayım istiyorum..
O da yazsın sonra, ben de ona bir iki şey yazdırabileyim, ilham olup..

İşte istiyorum, istiyorum da..
Şu hayattan hangi istediğimi alabildim ki diye sormadan da edemiyorum..

Şimdi kalksam, en sanalından evlenme teklif etsem Ali'ye..
Kesin annesi izin vermez benimle evlenmesine...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!