20.02.2015

Hal..

Üstümde yine çirkin bir boşvermişlik ve üstesinden gelinmez bir bıkkınlık var!
Bu hayatı nasıl sürdüreceğimi bilmiyorum!
İçimden gelen tek şey, hiç bir şey yapmadan oturmak ama ondan da çok çabuk sıkılıyorum!
Mesela şu an...
Evdeyim.. Bilgisayar başında oturmuş çay içiyor ve sağa sola bakınıyorum. Film izleyeyim dedim, sıkıldım. Oyun oynamaya yeltendim, rakibin sürekli pas geçmesinden yıldım. Müzik dinlemeye kalksam, zaten kafam götürmüyor bir süredir..Yeni hiç bir şeye tahammülüm olmadığından, eskileri dinleyip duruyorum. Bir süre sonra kabak tadı veriyor elbet..
Evi temizleyeyim desem, enerjim yok..
Bişeyler okuyayım desem, derhal uykum geliyor..
Tezimi yazmaya kalksam diycem; cehennem azabı; bu bahsi kapatalım lütfen...
Ders hazırlayayım bari, pazartesi ne anlatıcam sınıfta demeye kalkmadan; ağzımın ortasına yumruk yemişcesine buruşuyor yüzüm...

Bu isteksizlik ve ve hatta "hayat gayesizliği" beni nereye götürecek?
Belli ki, hiç bir yere!
Bir arpa boyu yol alamadım, şu lanet şehre geldiğimden beri!
Kendimden, çevreden, insanlardan nefret eder hale geldim hatta.. Köpeklerimle ilgilenecek hevesim bile kalmadı...

Benim için yapılabilecek bir şey var mı?

4 yorum:

absalom dedi ki...

ben şahsen kadınlardan korkuyorum artık...
lakin şahane kadınlar tanıdım şu fani hayatımda...
onlar ayrı.

şahane kadınlar ara sıra demoralize olurlar her insan gibi...
bir süre sonra toparlarlar.

işin en mühim kısmı hiç bir aşamada şahaneliklerinden birşey kaybetmezler.

valla bilemicem ben böle gördüm böle bilirim.


PoLLy dedi ki...

"Sık dişini, geçer" mi diyorsun; sevgili absalom?

Hadi inşallah :D

absalom dedi ki...

aslında geçer demiyorum...
tabiki geçecek diyorum...
geçmeyecek gibi gelir bazen.

içinden birşey yapmak gelmiyorsa yapma bu ara...
hergün insanlığı aydınlatmak zorunda değiliz:))

ara sıra da kendileri aydınlanıversinler totolarını kaldırıp bi zahmet.

bir gözlemimi sölemeyi unutmuşum...
bu sahane kadınlar kandırılmayı hazmedemez en çok...

yapıcak bişi yok.
yaşadığımız dünya şahane değil.
sahane hassas kadınlara göre hiç değil.

kırılıyorlar üzülüyorlar inciniyorlar.

düzelir mi?
ah.
düzelmez.

amma..

azıcık umut için bu şahane kadınların yaşaması gerek.

yoksa vallahi çekilmez bu dünya.
billahi çekilmez.

bişi biliyoruzda konuşuyoruz polly.


PoLLy dedi ki...

Pek ala, sevgili absalom...
biraz da işime geldiğinden, susarım ;)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!