7.06.2011

BoŞ

okul bitti...
bu saatten sonra, yapacak işimiz kalmadı.
sınavları okuduk, sisteme girdik.
öğrencileri de gönderdik.
şimdi artık boş oturma zamanı :))
kitap getirdim bugün yanımda. klimalı odamda, sessiz sakin okuyacak ve mesaimin dolmasını bekleyeceğim :))
true blood dizisinin ilk kitabı olan "gündüz ölüsü" nü okuyorum şu ara.
izlemeyenler için, vampirli bi dizi işte.
aşk konulu değil ama içinde aşk da var. biraz hard sahneler de içeriyor. uyarayım.
neyse, diziyi sevdiğimden mütevellit, kitabını da edineyim dedim. lakin kitap, dizi kadar sarmadı beni. belki de aklıma kazındığı için tüm sahneler, kafamda canlandırma sorunu yaşadığımdan bilemiyorum.
bir kitap okurken, tüm karakterleri kafamda canlandırırım ben. tip olarak yane. sonrasında kafamdakine uymayan birilerini görürsem de hayal kırıklığına uğrarım.
o yüzden düsturum vardı benim aslında. okuduğum kitabın filmini izlemem diye. tabi bunu tersine çevirmek de mümkün. izlediğim filmde kafama kazınan karakterleri romanın içine adapte etmekte zorlanıyorum. hayal gücümün önüne set çekmiş oluyorum.
ama alacakaranlık serisinde böle olmamıştı. önce ilk iki filmi izledim, sonra kitapların tamamını okudum. kitapları okurken kafamda o tipler canlanmadı. hayal gücüme sınırsız oyun alanı kaldı. demek ki, onun yazarı ile bunun yazarı arasındaki fark bu :)
velhasıl kelam; bu kitap beni çok sarmış olmasa da, okuyacağım. hatta belki diğer romanları da alırım. bilmiyorum.
mühim olan, bu aralar kendime oldukça fazla zaman ayırabilecek olmam.
yaşasın!

Not: tez yazmam lazım aslında benim bu yaz. geçen sene kaldığım dersten bu sene geçtim ve artık tez dönemine ayak bastım. hazır vaktim de varken, yazmam lazım şu tezi :((


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!