9.06.2011

ZoR DuRuMDaYıM

amaaaannnn, ne kadar sıkıcı!
okula gelip hiçbişi yapmadan oturmak ne kadar yorucu; fikriniz var mı?
üstelik kantin fln da açık değil. sabah dokuz buçukta yaptığım kahvaltı ile duruyorum ve midem sırtıma yapışmış vaziyette :(
üstelik uykusuzum da... sabaha karşı 5 te yattım, 9 da kalktım. ki beni bilen bilir, 10 saat uyumadan kendime gelemem ben.
fringe adındaki diziye sardım da üzerinize afiyet.. sabahlara kadar onu izliyorum.
şimdi özet geçeyim; bak bi, ne zor durumdayım..
*çok açım ve yemek alabileceğim hiç bi yer yok.
*uykusuzum çok..
*eve gitmeme daha en az 1,5 saat var.
*evde de hazır yemek yok zaten.
*üstelik bi de burası lanet bi sıcak.
*eve de yürümek zorundayım. (takriben 15-20 dk)

haydi şimdi toplanalım ve bana acıyalım.

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!