tez danışmanımdan "tezlerinizi temmuz sonuna bitirmek istiyorum" içerikli bir mail aldım. henüz tek bir kelime dahi yazmamış olmam sonucunda bu mail, bünyemde bir titremeye sebep oldu. tabii silkinmemin ve kendime gelmemin zamanı gelmişti artık.... ben de; elimde ne var ne yok topladım eve getirdim okuldan.. artık başlamalıyım dedim kendi kendime..

hala da diyorum :((

o günden bu güne evi baştan sona temizledim. 8 makine fln çamaşır yıkadım. tüm dolapları indirip herşeyi yıkadım nerdeyse.. uzun zamandır bekleyen işleri yapasım tuttu :)) hatta ölümüne nefret etmesem, ütü bile yapacağım; o derece...

noolur bana bir ilham, bana bi güç.. bana bi iman power!!!!

aksi takdirde 2 ayda yüksek lisans tezi nasıl yazılır? üstelik bir de yayın yapma mecburiyeti var artık.. ulusal ya da uluslararası bir yayın yapmazsam, tezim kabul edilmiyor!!!

2 ay yahu!
bu arada okulda da bir dünya iş, bir dünya angarya..
offfff....




0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!