10.08.2012

FeNaLıK

bu yaz, bu Antalya sıcağı; beni fena vurdu a dostlar..
bütün gün evde, PC başında oturuyorum. karşımda vantilatör (ki onsuz nefes alınamıyor), dizi izleyip oyun oynuyorum..
evet; ben de sıkıldım bu hayattan ama yapacak başka bişi de yok.. denize gitmeye kalksam, ne yapıcam bi başıma.. zaten denizi de sevmem pek.. en fazla yarım saat oturabiliyorum kumsalda.. sonra fenalık geliyo.. denize girsem de maximum kalabilitem 5 dk.. yüzemediğimden sanırsam :))
haftada iki gün okula gidiyorum, en azından orası klimalı :)) ama geri kalan 5 gün böle heba olup gidiyo işte..  bişiler okuyayım desem, elimde saçma sapan bir romandan başkası da kalmadı, okunmadık.. eh, yeni kitap alacak bütçem de olmadığından :((

yani buranın kışından nefret ediyorum evet.. sürekli yağmur, ısıtma sistemsiz bir ev, akmayan sıcak su felan.. ama bu sıcak da hiç çekilmiyor.. artık kış mı gelse ne? hem okul da açılır.. yorulsam bile en azından meşgul olurum.. değil mi ama.. böle insan kendini acayip işe yaramaz hissediyor..

bu arada sürekli ingilizce dizi izlediğimden ( altyazılı tabii ki, o kadar da değil :p ), artık kafamda pek çok cümle ingilizce cereyan etmeye başladı. mesela az önceki cümlede "işe yaramaz" yerine "useless" yazmamak için kendimi zor tuttum :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

siz ayrıldınız mı:(
yeni haberler okumayı umuyodum oysa ki

PoLLy dedi ki...

kim ayrıldı mı? ne ayrılığı? yok öle bişi.. nerden çıkardın???

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!