27.08.2012

İsYaaaaaN!!!

takip ettiğim bazı moda blogları var.. hani DIY denen zımbırtıları paylaşan.. bakıyorum, özeniyorum.. ama bi yandan da düşünmeden duramıyorum.
yahu arkadaşım, senin işin gücün yok mu? bütün gün o çantaya zımbalayacak boncuk ara, bu tişörte takacak kılçık ara.. hadi buldun, gel bi de onları hazırla.. valla aklım almıyor.. hem astarı yüzünden pahalıya gelecek, hem o kadar zaman kaybedeceksin çarşıda pazarda, hem eline iğneler saplanacak saatlerce onları yapayım diye uğraşırken... neymiş; kendim yaptım, aman ne güzel oldu.. bırakın bu işleri ya...

uyuz olduğum başka bir güruh daha var ki, bu konuda sessiz yandaşlar bulacağımdan oldukça eminim. sürekli bakımlı dolanan kadın kısmısına uyuz oluyorum! bi insan nasıl makyajsız sokağa çıkmamayı başarır? evde otururken bile nasıl sürekli güzel görünür? biz insanlar evde, artık dışarda giyilemeyecek şeyler giyeriz di mi? dizi çıkmış eşofmanlar, rengi solmuş tişörtler felan.. ama yok, bu kadın kısmısının evde giyecek hello kitty li pijama takımları olur.. üstüne basmaktan ezilmemiş pofuduk terlikleri.. saçları her daim pırıl pırıl parıldar ve üstelik de dümdüz olur.. yanaklarında allah vergisi bir allık pembeliği... bu kadınları asla kaşı çıkmış göremezsiniz. saçları sanki hiç yağlanmaz.. o fön de hiç bozulmaz anasını satayım! elleri her daim manikürlü, ayakları ise pembe pembe, adeta bebek ayağı...

çarşıda pazarda görsen bakmaya tenezzül etmeyeceğin kıyafetleri de pek yakıştırır bu kısım kendine.. 3 liralık  civciv sarısı tişörtü alır, laci skinny kot ve kahverengi fularla kombinler.. fönlü saçları ve manikürlü elleriye arz-ı endam eder!

kadının güzelliğini kıskandığımdan değil anacım, ona yapcak bişi yok.. ama bu insan bütün zamanını güzelleşmeye mi harcamaktadır? 30 yaşımı geçtim, yüzümde hala sivilce çıkar benim mesela.. manikürüm en fazla bi hafta dayanır... saçım banyodan sonra akşamına yağlanır, fönümün ömrü 1 saattir.. gözümde makyaj durmaz, dursa da onunki gibi doğal olmaz..  bi sürdüğüm ojeyi de bozulana kadar silmem mesela.. hatun her gün başka oje sürer.. yahu kırmızı ojeyi bulaştırmadan nasıl siler de yerine rakı beyazı sürer?

kaldı ki bu kadınlar 50 derece antalya sıcağında nasıl terlemez?

uyuz oluyorum anlıyor musun; uyuz!!!

1 yorum:

Pintish Ayshe dedi ki...

Biliyor musun benim çevremde o tiplerden artık kalmadı gibi bir şey..Kalanlarda da bir kaç hata yakaladım şöyle gözüme gözüme battılar derin bir oh çekip rahatladım! Aslında onlar bizden farklı değil bence güzellik salonlarından ben de çıkmasam alası olurum ki bir 4 sene o şekilde takılmışlığım var(nasıl bir eziyetti o yarabimm!) Ama orda harcanan zamana da paraya da acıyorum artık iki sayfa kitap okur, bir film izler ya da bir dostumu görür denize karşı kahvemi içerim daha iyi!

Ayda bir de güzellik salonu kapılarının öte yanında salınıyorum :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!