15.03.2013

Nor-Mal

asla "normal" bir hayatım olmayacak benim..
olsun istemiyorum çünkü..

gündüzümün gecemden farkı kalmasın istemiyorum.. yarı uyur halde yaşamak istemiyorum..
normalleriniz sizin olsun..
ben hep "bi acayip" kalmak istiyorum..

her gece; içinden geçenleri yazabilmek için sabahlara kadar oturan ve günün ilk ışıklarıya uyuyakalan kadın olmak istiyorum..
sabahları da "sorumluluklarına" geç kalan ya da ucu ucuna yetişen..

yazmak, okumak, dinlemek, izlemek istiyorum..
gitmek...
çook yerlere gitmek, bir yere aşık olup kalmak, sonra yine gitmek istiyorum.. aşık olduğum yere dönmek üzere..
benimle aynı aşkı yaşayacak, aynı rüyayı görecek insanlar istiyorum hayatımda..

bana bulaşmasınlar istiyorum, hepsi bu..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

polyyyyyyyy:)))
anlamadım yahu...
hem boyle insanlar istiyosun hayatında.
hem sana bulasmasınlar istiyosun.
doğru mu anlıyorum?

iyiymis:))

yelken ol kürek ol rüzgar ol...
git gidebildiğin yere.

iki hakkın kaldı orhan hahahaaaa.

PoLLy dedi ki...

bana bulaşmasını istemediklerim, "nor-mal" olanlar; sevgili absalom.. benim bu istediklerimi karşılayacak biri varsa, zaten yeri başımın üstüdür yahu :))

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!