29.03.2013

BoDRuM BoDRuM

Yarın Bodrum'a gidiyorum a dostlar..
esti kafama, eeeh dedim, bi daha mı gelicem dünyaya..
gidiyorum valla :))

konser var aslında, onun için gidiyorum..
ama nasıl gidicem, nerde kalıcam, nasıl dönücem falan diye düşünmekten, vazgeçmiştim adeta..
sonradan aklıma geldi ki, benim orda yaşayan bi kuzenim var :))
derhal aradım kuzeni..
dedim kuzen; ben gelsem, sen nasılsın?
o da dedi, bayılırım..
sözleştik..

yarın öğlen binicem otobüse, akşam bodrumdayım..
biraz sağda solda takılıcam ve akşama konsere gireceğim..
konser bitiminde de kuzeni arayacağım, gelip beni alacak; hoop eve..
gece orda kalacağım, sohbet muhabbet eşliğinde..
sabahına bodrum manzarası eşliğinde yapılacak teras kahvaltısına müteakip, gezdirir heralde beni azcık, eşek değil ya :))
pazar gecesi de binip döneceğim işte..
olay bundan ibaret..

nası, mis di mi?

i love myself vallahi :)))
bu da şarkısı olsun hatta..

It's my life, it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while i'm alive!!


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!