2.04.2013

BoDRuM ERTeSi

evet, döndüm bodrum'dan... çook güzel bir haftasonuydu, emeği geçen herkese teşekkürler..

detaylı bir anlatımla yazmak istiyorum ama bakalım sabrım yetecek mi :)

giderken yolculuğum çok keyifli geçti bi kere.. satın aldığım koltuğun servis sehpası kırık olduğundan, yanımdaki koltuğu satışa kapatmışlar.. iki kişilik koltukta yayıla yayıla gittim.. kulağımda müzik, gözümün önünden geçen manzaralar.. uyuyamadım sadece, o biraz sıkıntı oldu.. çünkü sabah 7 de kalkmıştım ve akşam da konserde olacaktım sonuçta.. bayılmamak için, uyuyabileydim iyiydi..

neyse 8 saatlik bir yolculuğun ardından bodruma indim.. amanın, o nasıl değişmek.. ben en son 99 senesinde gitmiştim bodruma, evrim geçirmiş resmen o zamandan bu zamana.. hatırladığım o kadar az şey hala yerindeydi ki!
adet yerini bulsun diye kayboldum tabii bir de.. madem tanıdık hiçbirşey kalmamış, o zaman neden kaybolmuyorum dedim ve gerekeni yaptım derhal..
ama kaybolmak da bir yere kadar neticede, doğru yolu bulup konserin yapılacağı mekana ulaştım.. mekanın işletmecisi bayan beni o kadar sıcakkanlı karşıladı ki hayret ettim. gitmeden önce arayıp yer ayırtmıştım.. o telefon konuşmamıza istinaden sevmiş demek ki beni, kollarını açıp üzerime doğru koşmak suretiyle kucaklayıp öptü beni.. :))

konser için kapı açılışı 22:30, ben gitmişim 20:30 da.. açım ve yorgunum üstelik.. yemek için bir yer önerdiler, gittim efendi gibi karnımı doyurdum.. bodrumda herşey tursitlere göre hacım; bi krep istedim, aile boyu geldi.. hepsini yemediğim için beğenmediğime hükmeden garsonun tripleri ile uğraştım bi de..

neyse yemekten sonra mekanın tuvaletine girip, süper kahraman kostümümü giyip makyajımı yaptım ve konser mekanına doğru yola düştüm.. kapıda koymadılar sağolsunlar; erken demeden aldılar beni içeri.. elimdeki poşet-valiz kırması şeyi de ofise çıkarıp bi rahatlattılar beni.. güzel bi de yer ayarladılar.. ben başladım yavaştan demlenmeye.. sınırsız içki demişler, hakkını vermez miyim :)) verdim elbet :)
menajer dostumuza geldiğimi haber verdikten sonra, yapmam gereken tek şey efendi gibi oturup beklemekti zaten.. :)

işletmeci hanımla yapılan kakara kikirinin ardından, menajer arkadaş mekana giriş yaptı.. ardından onunla ayaküstü sohbet derken, esas oğlanımız salona teşrif buyurdular ve konser başladı.. rüya gibiydi gerçekten.. muazzam bir deneyim daha yaşadım; bundan öncekiler gibi.. bol bol fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedim elbet :))

konserin sonunda, artık mekanı terketme zamanı geldiğinde aradım kuzeni, dedim gel beni al.. o gelene kadar bi biracağız daha içtim ve kapı önüne çıkıp beklemeye başladım. orada karşılaştığım müzisyen arkadaşlara teşekkür etmeyi de ihmal etmedim, kibar ve medeni bi insanım neticede.. ellerini sıktım, başarılarının devamını diledim.. zaten bu konserler sebebiyle kendileriyle bayaa bi tanış olduk :) azcık sohbet ediyorduk ki, uykusundan uyandırılmış kuzen faltaşı gözleriyle sellektör atarak geldi kapıya.. atladım arabaya, doooğru turgutreis!

yolda durup nevale almayı da ihmal etmedik elbet :)) eve vardık ve ben derhal süper kahraman kostümümden arındım, makyajımdan da elbet :) oturduk başbaşa, içkimizi içip sohbetimizi ediyorduk ki; ben içmiş olduğum 7895 biranın etkisiyle oracıkta sızıvermişim :)) sağolsun yatırmış beni, üstümü örtmüş.. halden anlayan biri olarak başucuma da koca bi bardak su koymuş :)) tabi ben uyanmaya çalışırken o suyu radyoo-saatinin üstüne döküp kısa devre yapmasına neden olmayaydım iyiydi :))

biraz evde oturduktan sonra, ben açlıktan ölmeyeyim diye attık kendimizi turgutreis sokaklarına.. marinaya kadar yürüdük, yoldan bi unlu mamül alıp hayatta kalmayı garantiledim.. marinada kahve dünyasına oturup tembel tembel 3 saat muhabbet etmemize müteakip kalkıp eve döndük.. teyzemin bıraktığı sarmaları hüplettikten sonra açtık bi güzel film.. amaaaan nası keyifli.. tazecik çay, harika bi film derken; bi baktık gitme vakti gelmiş :(

kuzenciğim sağolsun beni bodrum otogara kadar götürdü, ben de otobüsüme bindim.. muğlaya kadar herşey yolundaydı, yanım boştu, yol güzeldi.. lakin muğlada yanıma biri oturdu.. bir teyze! hatta bir buçuktan iki teyze! öyle teyze olmaz olsun! yol boyunca bir kısmını üstüme bırakmak suretiyle uyudu, önmüdeki kendini kucağıma kadar yatırdı ve arkamdaki de dizlerine koltuğuma yasladı.. bu çılgın üçlünün arasında şekilsiz bir tost olarak geldim onca yolu.. neyse ki bitti..

gidişler hep güzel, dönüşler hep zor zaten :(

neticede bir konser daha bitti, artık önümüzdeki konserlere bakıcaz..
bunun yanında, bodrum da turgutreis te dünyanın sayılı cennetlerinden hakkaten.. fırsatı olan daha da kalabalıklaşmadan bi kaçsın derim..

sevgiler saygılar...


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!