6.04.2013

Kurt Cobain

Bugün Kurt Cobain'in 19. ölüm yıldönümü..

tevellütü benden yeni olan arkadaşlar, bilmeyebilir; buyrun burdan okuyun..
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kurt_Cobain

efsanevi 27'ler kulübünün en harbi delikanlısı...
grunge akımının en babası..
sahnede asi şov akımının neredeyse yaratıcısı ya da en şahane icracısı diyeyim..

bana grunge müziği, ergenliğimde asiliği, aklım başıma erince psikiyatriyi ve sonrasında farmakolojiyi sevdiren adam..

her şarkısını hala ezbere bildiğimi farkedince hayrete düştüğüm..
sarı saçlı, hırçın adam..

27 yaşında kendini bir pompalı tüfekle vuran...

manik depresif olduğundan mütevellit, lithium denen zıkkımı (ilacı) kullanmak zorunda kalan..
ruh halinin dalgalanmalarının yanında, bir de o ilacın midesine çektirdiği acıyla boğuşan.. boğuşamayan adam..

ardında şöyle bir mektup bırakarak..
henüz 27'sinde...
pompalı tüfekle...
kızı ve karısına veda bile etmeden..
pompalı tüfekle!


bu şekilde buldular onu ve basına başka fotoğraf sızdırmadılar..


biz ise sadece ağladık..

ben o günden sonra hep "Polly" dedim kendime, hiç değişmedim.. hep Polly kaldım, hep de Polly kalacağım..

27 yaşında gittiğin ve 19 yıldır yattığın o yerde, rahat uyumaya devam et asi çocuk..


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!