26.04.2013

YaZ GeLDi

ve ben buna hiiiç de sevinecek değilim..
bu şehrin baharı yok arkadaş!
kış var, sonra aniden yaz geliyor..
misal bugün hava 65 derece fln..
bu ne lan!

dün gece ilk defa balkon kapısı açık uyudum..
ve tahmin ediyorum son defa yorgana nevresim geçirdim..
artık pikeyi çıkarmanın vakti geldi..

sevmiyorum buranın yazını..
bu kadar sıcak olmamalı hiçbir memleket..
olacaksa da, sıcak yardımı yapılmalı orada yaşayanlara..
devlet bize klima dağıtsın!

balkonları yıkamanın vakti geldi..
çiçekli örtüler sermenin..
çay demleyip, sefa etmenin..
ama tabi akşamları..
gündüzleri dışarı çıkarsanız, kör oluyorsunuz çünkü..
aman derim..

neyse benim dersim var şimdi..
gideyim de bi quiz yapayım çocuklarımı..
sıcak sınıfta, bir de ben terleteyim..
offff!
çok sıcak olm!

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!