12.04.2013

KeYiF BeNiM!

oooohh, bana maaşallah!

tüm sınav kağıtlarımı okudum, sadece bir tane kaldı bu akşam yapmam gereken.. onu da yaptıktan hemen sonra okuyup gireceğim sisteme.. böylelikle, bir vize dönemini daha kazasız belasız atlatmış olacağız :)

antalya'da hava çook güzel.. ne sıcak, ne serin.. tam bahçede oturup çay içme havası.. oda desen havadar.. oturduk, kağıt okuyor/ders hazırlıyor, müzik dinleyip latte içiyoruz! arada bahçeye inip yeni kesilmiş çim kokusu eşliğinde sohbet ediyoruz.. hakkaten hayat bana güzel yahu :)

akşam da öğrencinin birinin doğumgününe davetliyiz. bir süre oturup nezaketen, evceğizime geçerim diye düşünüyorum.. kızlarımı dışarı çıkaracağım bu gün.. günlerdir geç dönebildiğim ve çok yorgun olduğumdan mütevellit, eve tıkıldı hayvancıklar... bu gece şööle bi bacaklarını açsınlar :))

balkon mevsimi de yaklaştı.. hafta sonu balkonları yıkayıp, koltuk örtüsünü hazırlamayı planlıyorum.. balkonda içilen kahvenin tadı da başka oluyor çünkü.. arada esen rüzgarla gelen deniz kokusu eşliğinde hem de..

hem bu cumartesi pazara çıkıp bol bol meyve almak da gündemimde.. kış uyuşukluk serpmiş üstümüze.. bu uyuşukluğu def etmenin ve bedeni yaza hazırlamanın zamanı geldi de geçiyor bile..
tekrar başlayayım bari şu rejime de üç beş kilo daha vereyim bikini mevsimine kadar.. hantallıktan kurtulmak, gençleşmek!

hatta pazar günü sabah erkenden kalkıp bir sahil yürüyüşü mü yapsam kızlarla.. onlar deniz sezonunu açsın hem.. kürk kaplılar nasıl olsa, üşümezler..  hem o kadar da seviyolar ki denizde oynamayı, onları denizden uzak tutmak insafsızlık geliyo bana..üstleri başları kum oluyo diye pek istemiyorum ama yazık ya.. birini bu kadar çok sevdiği bişeyden uzak tutmak, insanlık değil! evet evet, denize götüreceğim kızları hafta sonu.. zaten benim gibi şezlonglu servisli plaja da ihtiyaçları yok.. evin önünden bile girebilirler :))

hatta geçen sene de niyetlendiğim ama bi türlü hayata geçiremediğim bisiklet alma hayalimi, bu yaz hayata geçirebilirim.. karne zamanı elbet büyük indirimler olur :)

ne demiş Nazım, "yaşıyoruz, çok şükür der gibi"

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!