31.08.2013

KaPı

Herkesin hayatı, kendine kırk kapılı...
Her kapının da belli gerekçeleri var...
Birilerini o kapılardan almak için, bir takım sıfatlara ihtiyaç duyuyorsunuz..
Tanıdıklar, arkadaşlar, dostlar, aile, sevgili, eş...
Bu liste uzar gider...

Ben kapısını kolay açanlardanım...
Hele ki ilk kapısını...
İnsanları hayatıma alırken, bin dereden su getirmek benim tarzım değil..
Ancak ilerleyen kapılarda, arıza çıkartıyorum...
O da normal yahu..

Ama işte; benim kapılarımı açtığım insanlar, bana aynı şekilde kapılarını açmazlarsa...
O kapıların dışında kalırsam, yaşadığım üzüntü muazzam oluyor...

Demem o ki...
Zaten kırk tane kapım var, açmaya gönüllü olduğum...
Sınavlara tabi tuttuğum lakin sorularını kolay sorduğum...
Gelin siz de beni dışarlak yapmayın..
Dışarda kalınca ben üzülüyorum...

Bişi değil, güçlü kuvvetli kadınım...
Kapı çarpmaya niyetlenirsem, rüzgarından yıkılır yer gök...
Beni, yüzünüze kapı çarpmak zorunda bırakmayın!

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!