1.09.2013

FoR My MuSe (12)

Belki henüz beni sevmiyorsun ama sevmeye başladığında, hissettiğin şeyi zamana yaymış olmayı isteyeceksin!

Ben derdimi daha açık anlatmaya çalıştıkça, senin karşıma çıkardıkların ters orantılı; farkında mısın? Oynadığın bu kedi fare oyunu, yakışmıyor!

"Yazmaya gittim, gelicem" de, "Ölmeye gittim, gelmicem de" ... Ama susma be!

Benimle aynı masaya oturup, benimle bir içecek; hatta ben sarhoş olduğumda, "biraz fazla içtiyse zaar" diyecek biri lazım bana.. Sen misin?

Ne zaman ki, güzel bi yere gelsem; eksikliğini hissediyorum.. Sanki daha önce gelmişiz senle buraya da, bu kez sensiz gelmişim...

Bazı şeyler beklentilerini yükseltir.. Gurur mu duymalısın, daha kaliteliyi sevdiğin için; kızmalı mısın, herhangi bi şeyi sevemeyeceğin için?

Hep bir mucize bekledin, ayrılıklar seni yeniden yaratsın istedin.. Kıyamam meleğime, olmadı.. Belki zamanı geldi, belki de şimdi!

Gerçekleşmeyecek hayal yoktur, az şarap vardır!

Ben yapıyorum, sen yapıyorsun.. O zaman nasıl çıkmaz ki karanlıklar aydınlığa? Rahat uyu be Nazım! Çıkıyor karanlık, yakın aydınlığa!

Allahım! Bana neden bu kadar çalışkan, bu kadar üretken bi Melek verdin ki? Herkes uyuyor, bi ikimiz ayakta.. Bari beraber sabahlasak...

Oturduğum yerden hayatımın değişmesini umarak, hayallerimi yazmak yerine; onları yaşamak için uğraşıyorum. Tek bir hayal değiştirecek hayatımı!

Zaman geçmek, dünya dönmek, sen beni sevmek zorunda değilsin.. Ama bazen; zorunda olmasa da, oluyor bazı şeyler.. Erkenden adaptasyon şart..

Sen sınırlarını zorlayıp kendini geliştireceksin ki, başkalarının ufkunu açasın... Pek çok kişinin hayal gücünden sorumlusun bayım...

Dün gece o kadar çok yıldız kaydı ve o kadar çok Melek diledim ki kendime; tanrının "al sana melek" diye peşime azrail takmasından korkuyorum..

Üzgünüm bayım ama yeterince soldan atmıyor kalbiniz.. İki arada bi derede sıkışmış gibi.. Ritmsiz, yolu bozuk.. Beni bu halde sevmeyiniz..

Dünya ile bağımı koparmak istediğim anlardan biri! Hiç olmamışım gibi olsun istiyorum.. Bazen kalıcı izler bırakmak, bazense uçucu harfler yazmak..

1 sene öncesine kadar strateji oyunu oynayamazdım, şimdi âlâsını oluşturuyorum! Ne yollardan, neler ulaştırıyorum!

Benim bir Meleğim var, tanısanız nasıl seversiniz! Ama izin vermem; ne tanımanıza, ne sevmenize.. Tekrar tekrar seviyorum, bana bile yetmiyor...

Biraraya geldiğimizde; beraber izleyelim, beraber içelim ve beraber dinleyelim diye biriktirdiğim; mum, şarap ve jazz arşivi; yavaş yavaş evimi işgal ediyor.. Biraz acele edersek...

Özlemek çok acayip şey, bıraksan yatacak aramıza.. Sanki öyle bir yer varmış gibi... Bıraksan düşüp kırılacak da, geri almayacaklarmış gibi..

Gecemiz aynı, peşinde olduğumuz rüya aynı, uyandığımız kabus aynı; ama biz senle "herhangi birileri" ; öyle mi Melek?

Adımlarının izi çıkmayacak toprakta,
Rüzgar kokunu taşımayacak;
Görmeyeceğim de uzaklaşan sırtını..
Böylece;
Sen gitmemiş olacaksın,
Ben bitmemiş...

İyi biri misin sen? Bence öylesin.. Neden değilmişsin gibi davranıyorsun peki? Bu sessizliğin nice kötülüklere gebe olduğunu bilmez gibi?

Biliyorum, var sende o yürek! Beni de, hayatımı da sığdırırsın.. İstersen... Yürek tamam da, niyet de lazım.. Ondan emin olamıyorum işte.

Beni en fazla üzen, sensizliktir; bilerek yaptığın.. Kutlayasın diye söylüyorum.. Amaçsız olmamalıydı çünkü.. Bi anlamıydı olmalı sende... Bu kadar azimle yaptığına göre...

Yook, geçmeyecek... Hayır, ne sandın ki? Yazınca yumuşayacak mı? Fazla mı iyi niyetlisin acaba? Bak ben senden öğrendim “olmamayı!”....

İşte ordan vurma! Anemi diye bi hastalık var, bilir misin? Sebebi sensin! Tıp çaresiz, ben kimim ki!

Bazı şeylerden vazgeçmeyi bilmeli insan, üstelememeyi öğrenmeli.. Ama bazı şeylerden, herşeyden değil.. İnsanlardan mesela, Melek'ten değil...

Kalbinin ritmini değiştiren kişiyi sakın bırakma.. O seni bırakmaya yeltenirse de, ağzına kürekle vurmanda sakınca görmüyorum...

Sen benim, daha sayamadığım ne çok şeyimsin!

O ayaklar bu kapıdan girsin; bu çağı kapatır, yenisini açarım!

İyi olduğunu duymak için beklediğin biri varsa, uyuyamazsın!

Kalp durduğunda, çalışsın diye yumruk atarlar bazen. Kalp çalışır ama kaburga kırılmıştır.. Sen de böylesin aynı.. Bedeli ağır bir iyilik...

Her yaratıcılık yalnızlıkla geliyor ama her yalnızlık yaratıcılıkla gelmiyor.. Bazen yıkım getiriyor.. Yaratan olmak isterken, yıkan oluyorsun!

Çünkü çok doğru... Çünkü çok olması gereken.. Çünkü fazlalıkları atınca, kalan bu! Şaheser... Sen!

Bu kadar seveceğimi bilsem, daha erken başlardım.. Yetiştiremiyorum! Ondan sonra gecelerce uykusuzluk..

Olmayacak diye bir şey yok! Uğrunda yeterli çaba harcanmış her şey olur! Ama insan ömrü, olduğunu görmeye yetmeyebilir..

Adını bile duymadığım onlarca insanı severdim, sırf sen seviyorsun diye.. Sen yalnızlığını betimlediğinde, kızacak adam olsun diye..
Ve şimdi sevdiğin için sevdiğim, kızdığın için kızdığım onlarca insan var.. Her halükarda zenginliksin hayatıma.. Varlığına şükranla...

Ve kurduğum tüm denklem, senin tek bir kalp atışınla çökecek! Ya seversen beni? Düşünsene; onlarca afilli kelime, hepsi çöp.. Hem de nasıl bir minnetle atılmış!

Tamam yaşımız aynı, tamam sen benden daha tecrübelisin ama hatırlatmakta fayda görüyorum; ağzıma bir parmak bal çalman gerekmez mi?
Hani sadece hoşuna giden şeylerin devamını arz etmek açısından.. Yoksa ben, teşvik olmadan da sürdürürüm de, adabını öğreneyim diye...

Hiçbir acı sonsuza kadar sürmez evet..  Ama zaman algını bozup, sana sonsuz gibi gelmesine sebep olabilir...

Büyük gideceksin, illa gideceksen!
Ayaklarını vura vura!
Adımların silinmeyecek kulaklardan, adın hafızalardan..
Büyük gideceksin, gideceksen illa!

Bazı şeyler yalnız yapınca daha güzel oluyor, sadece senin izini taşıyor; yandaş aramak boşuna.. Bırakmalı, bazı şeyler tek kişilik kalmalı...

Ölmeyeceğim ben! Ölsem bile, ardımda "bir şey" kalacak.. O bir şey ki, benden sonra hayatına iz bırakacak.. İstiyorum ki, sonraya bırakmayalım!

Ben izin vermeyeceğim bitmesine! Destansı olduğu için ölümsüz bilmeyecekler aşkını; inat ettiğimden sürecek, inadına efsane olacak! Ben yapıcam!

Hava aydınlanıp ezan sesi duyuluyor madem, hadi artık uyuyalım Melek.. Bundan sonrası, bizim işimiz değil artık...

Görünce tanıyacak, görünce hatırlayacak.. İşaret etsem yeter, bişey söylememe de gerek yok.. Görse, hatırlayacak!














0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!