2.09.2013

NeFReT EDiYoRuM!

işte şu an çok kızgınım!
bu kadar işimin gücümün arasında, bir de müdür yardımcılığı çıktı başıma ya!
ya zaten haftada 32 saat derse giriyorum, ki okuldaki her hocadan daha fazla...
bölümdeki her öğrencinin danışmanı benim zaten..
program koordinatörüyüm, bölüm başkanıyım, farabi koordinatörüyüm, erasmus koordinatörüyüm!
bir de bu çıktı başıma!
bir dünya angarya!

en çok da odamı değiştirmek zorunda kalmaktan nefret ediyorum!
ben eski işyerimden bu nedenle soğumuştum!
masamı değiştirmemeleri için yalvarmıştım da, yine de bakmamışlardı gözümün yaşına..
aslında manevi bağlarımızın koptuğu nokta orasıydı..

burda da olmuştu benzer bişi, odamı değiştirmek istemişlerdi de müdürün karşısına çıkıp anlatmıştım aynen böyle..
soğurum burdan demiştim, manevi bağımı kaybederim demiştim..
benim deli olduğuma hükmetmişti sanırım ama neticede odamda kalmıştım..
bu sefer kaçışım da kalmadı..

şimdi o kocaman ceviz mobilyalı makam odasına yerleşmek ve kendimi rahatsız hissetmek zorundayım!

"terfi almış, şikayet ediyor" gibi algılanmak istemem çünkü bu bir terfi değil!
bu sadece ekstradan yapılan angarya bi iş..
yeterlilikle alakası olmayan, herkese sırayla vuran bir piyango!

bişi değil, müdür yardımcılarının mecburi ders sayıları da düşer sözde.. ama ben zaten fazladan 8 saat derse giriyordum, sorumluluğumun ötesinde...
mecburi ders saatim yarı yarıya inse ne olacak?
16 saat fazladan derse girmek ve ücretini alamamak demek bu!

nefret ediyorum!!!

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!