10.09.2013

İnSaN!

ya ben delireceğim!
atatürkçü de olsa, şeriatçı da olsa...
yahu bir düşünün arkadaşım!
bizim karşı çıktığımız; bölücülük, ayırımcılık, ötekileştiricilik değil mi?

ben kürdüne de, alevisine de, sünnisine de, ateistine de, eşcinseline de kucak açıyorum!
insanca yaşamak için, birlikte yaşamak için; denenmemiş bir şey denemek istiyorum!

ne kürt insanını dışla, ne başörtülü kardeşini dışla!
ne atatürkçüsünü dışla, ne dincisini dışla!
neden bu elitizm?
ama onlar cahil!
yok ya!!!!!
ne münasebet yahu!
cehalet, kişi tarafından seçilen bir şey değil ki!
kolejde okuduysan, bu ananın babanın hakkı, sen ne yaptın bunun için?

yok öyle dünya arkadaşım!

benim en büyük sırlarımı paylaştığım insan kürt, omzunda ağladığım insan başörtülü!
ne onu, ne diğerini ezdiririm sana!
sen kendini yücelteceksin diye, ne birini ne diğerini yem ederim sana!

ben iki kardeşimi de yanımda görmek istiyorum..
ikisini de dinlemek istiyorum...
imkanlar çerçevesinde, üçümüze de eşit özgürlük istiyorum...
ne kürdüm, ne aleviyim, ne başka bişeyim...
insanım ben..
sen de öyle ol istiyorum...



0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!