16.09.2013

UyKuSuZLuK..

Mabel matiz dinliyorum, gözlerim faltaşı gibi açık!
Uyuyamıyorum ya :(
vallahi sonunda çıldıracağım...
11'de girdiğim yataktan, 2 saatlik çabam sonucunda pes edip kalktım..
takriben 1,5 saattir de, pc başında oturup uykumu çağırıyorum..
işte tam bu esnada dinliyorum mabel matizi..
bir kutu kola ve 2 sigara içtim bu esnada..
kolada kafein de var, sıçtık :(
çok da sıcak üstelik..
tamam kış gelmesin ama, azıcık sonbahar görseydik...

"sallıyorum bol keseden, sağa sola zor değil"

okul da açılıyor üstelik yarın (artık bugün)
ekle sil haftası ve bi sürü öğrenci çullanacak başıma..
odalar değiştirilecek, taşınma işi tepemde..
bir de biriken işler, yerine getirilmeyi bekleyen komutlar var..
yapılması gereken işler, çözülmesi gereken sorunlar, atılması gereken mailler fln var..
var da var!

ve ben uyuyamıyorum!
yarın (artık bugün) tüm bunlarla cebelleşecek olmama rağmen; uyuyamıyorum!

ayrıca aptal saçlarım da şekle girmiyo ya!
kestirmez olaydım şu kahkülü!

"deniyordum seni, sen seversin bunu"

hayatımda yazdığım en aptalca blog yazısı olabilir.
uykusuzluk neler yaptırıyor insana!

oldu o zaman...



0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!