8.09.2013

EeeeeeH!

Çok darlandım, vallahi çok darlandım..
can bonomo'nun "bana bir saz verin" şarkısında şöyle bir replik geçer.
"yırtasım var hafız dünyayı ikiye
ne iskenderin denizleri, ne nuhun gemisi kalacak geriye"
aha işte aynen bu moddayım!
dünyayı ortadan ikiye ayırasım, açılan yarıktan kafamı çıkarıp, "orda hayat var mıııı?" diye sorasım var...
herşeyi deniyorum lan, vallahi..
ama yok, olmuyor!
sabah erken kalktım mesela, bi değişiklik olsun dedim..
sabahın altı buçuğunda köpekleri yürüyüşe çıkardım.
sonra attım arabaya sahile götürdüm..
deniz kıyısında poğaça yedim, köpeklere bile deniz kenarında peynirli poğaça ile kahvaltı ettirdim..
eve geldim bi heves..
dalayım dedim eve bi.. temizleyeyim baştan aşağı..
ama yok!
olmuyor!
ne sabah erken kalkmak, ne tuhaf değişiklikler yapmak, ne de niyetlenmek yetmiyor işte!

şu an da mesela, fena darlanmış durumdayım.. naapsam, naapsam?
yok ki lan burda yapcak bişi!
ya içeceksin!
ya darlanmaya devam edeceksin
ha içince ne oluyo?
aynı bokun laciverdi...
bu defa sarhoş kafayla darlanıyosun...

bunu diyeceğim aklıma gelmezdi ama, okul mu açılsa lan acaba?


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!