5.12.2013

YarıN

Kendi inancımı, kendi tanrımı, kendi aşkımı, kendi Şems'imi yaratıyorum...
Sen inanmasan da, ben inanıyorum...
Yıllar sonra; hiç istemesen bile yazıyor olacak adın, nice kitapta...
Varlığınla değil üstelik, yıkılamaz yokluğunla...
Adına tasavvufi bir felsefe üretilmiş, hiç bir faninin ulaşamayacağı şekilde sevilmiş, karşılıksız sevmeyi şiar edinmiş müritlerin yerlere göklere koyamadığı biri olacaksın...
Sen bugün sadece "olmayarak" , yarına iz bırakacaksın...
Üstelik hiç zahmet etmeyeceksin...

Çünkü sen bir meleksin ve melek sevmek bunu gerektirir.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

pollyyy:))

efenin ne zaman girecek ne zaman girecek diyodum nihayet beklediğim an geldi bizim kız tasavvufa girdi:))

artık konyalara gelmen şart oldu...
çilehaneler...
şemsin türbesi mevlana...
anca keser seni.

tamam azcık kendime yonturyorum durumları ne var ne var:))

PoLLy dedi ki...

onun bunun türbesine girecek değilim, sevgili absalom!
onulmaz, benzersiz, emsalsiz, nevi- şahsına münhasır bir aşk yaratmaktayım...
Bana yeni türbeler lazım, yeni mevlevihaneler :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!