5.04.2014

DöNGü

Neyi seviyorum biliyor musun?
Saçının her seferinde kaşına düşmesini,
Ve senin huylanıp, elinle saçını geri itmeni...
O saçın yine kaşına düşmesini bir süre sonra..

Bu bitmek bilmeyen döngüyü seviyorum

Dondurma yemeni seviyorum...
Tadının ağır gelmesini ve mutlaka bir bardak su içmeni peşine...
Suyun ağzından sildiği dondurma tadına isyan etmeni..
Bir dondurma daha yemek istemeni...

Bu döngüyü de seviyorum...

Acıkmanı, doymanı; peşine yine acıkmanı...
Uyumanı, uyanmanı; peşine yine uyumanı...
Giyinmeni, soyunmanı; peşine yine giyinmeni...

Aynı şeyleri tekrarlayıp durmanı seviyorum!
Seni insan yapıyor..
İnsani zaafların olduğunu hatırlatıyor..
Ulaşılır olduğunu...
İncinebilir olduğunu...
Ölümlü olduğunu...

Gittin ama dönebilir olduğunu.....................

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!