11.08.2014

Gök Cisimleri :)

İstanbul'dayken; yunan asıllı bir Avustralyalıya fal baktırmış idim. Aslında hiç niyetim yoktu fakat yanımdaki arkadaşlara bakmış, kenarda masumca oturan bana da bakmayı görev edinmişti. Bu tip şeylere pek umut bağlama taraftarı olmadığımdan önce pek yanaşmadım fakat ısrar edince de dayanamadım.
Neyse...
Bana hayatımda kimse olmadığını ancak yakın zamanda aradığım gibi birini bulacağımı müjdeledi :)
Bu çok da önemli değil.. Asıl mühim olan bana çok şanslı biri olduğumu, "yapsam mı yapmasam mı?" diye ikilemde kaldığım konularda şansıma güvenip olumlu karar vermemi çünkü şansımın yanımda olacağını ve yapmaya niyetlendiğim her konuda istediğim sonuca ulaşacağımı söyledi...
Bundan da ziyade; beni asıl etkileyen, kararlarımı ayın hilal olduğu dönemlerde vermemi söylemesiydi. Ama öyle her hilal de olmayacakmış, soldan hilal olacakmış...
Bu yorumdan neden bu kadar etkilendiğimi daha tam çözemeden, ay; hayatıma bir sürü başka şekilde girmeye başladı..
Mesela dün gece gerçekleşen "super moon" olayı.. Tamamen tesadüf eseri, facebookta bir gönderide farkettim. Nadir gerçekleşen bir olaymış bu super moon.. Ayın, her zamankinden %14 daha büyük ve %34 daha parlak izlenebilmesi anlamına gelmekteymiş...
Ayvalıkta da olduğum için, sahile kadar yürüyüp ayla konuştum.. Deli diyebilirsiniz ama yaptım bunu.. Sıkıntılarımı, hayallerimi, umutlarımı anlattım yol boyunca...
Sonrasında da zaten kızlarla sahile indik gece.. Kumsalda ayı izleyip şarap içtik gece 2'ye kadar...
Bugün ise, yarın göktaşı yağmuru olacağını öğrendim...
Bu gökyüzü, gök cismi kombosu da neyin nesi; hiç bir fikrim yok.. Ancak hayatıma bir şekilde girdikleri kesin ve olumlu yönde etkilemeleri en büyük temennim...
Aranızda gök olayları ile ilgilenen ya da bu anlattıklarımı yorumlayabilecek biri varsa, benimle iletişime geçsin lütfen...
Teşekkür eder, yerden selamlarım efenim :D

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Dolunayin insanlari daha agresif, sinirli, siddete meyilli yaptigini biliyorum ben sadece. Supermoon da dolunay sonucta ayrica yanilmiyorsam bu sene 3. Kez oluyor. Oyle bilmemkac senede bir gorulen bir sey olma ozelligini kaybetti bu aralar. Goktasi zimbirtisi ile her sene bu donemlerde olurmus. Kaynak gotum degil vallahi ama neresi oldugunu da hatirlamiyorum simdik.

PoLLy dedi ki...

Aaaa, her türlü hevesimi kursağımda bırakmaya mı çalışıyorsun ayol :))
Aşkolsun Deli Kadin :))

Unknown dedi ki...

Yok kesinlikle amacim hevesini kirmak degil sadece ifade ozurlu oldugum icin anlatamamisim. O an yemekhanede yemek sorasinda oldugumdan mutevellit :)
Neyse yani astronominin insan psikolojosi uzerinde bir etkisi oldugu gercek. Ben sadece bildigim bilimsel detaylari yazdim :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!