Antalya'dan merhaba...
Tatil bitti, evime döndüm a dostlar...
Yediğim içtiğim benim olmayacak, neler gördüğümü de anlatmayacağım...
Bir takım sıkıntılı hadiseler var idi, bir nebze de olsa nefes oldum geldim.
Yani umarım olabilmişimdir.

Bunun dışında herşey bıraktığım gibi..
Burası hala leş gibi sıcak ve nemli..
Ayrıca kimse de gelip evimi temizlememiş...
Bir geldim ki, ev nasıl bıraktıysam öyle..
Bu yaptığınız resmen sorumsuzluk..

Gittiğimden farklı olan tek şey para durumum..
Gittiğimden daha parasız geldim...
Bakalım pazartesi günü kiramı nasıl ödeyeceğim...

Neyse..
Can sıkıcı mevzulara girmeyelim
Diyeceğim...
Ama başka da bir şey yok, hayatımdaki her şey can sıkıcı..
Bu yüzden daha fazla yazmayayım ben...

Tekrar merhaba diyeyim, kafi...


2 yorum:

insanyavrusu dedi ki...

Ya hani ama ankaraaaa... Ben cuma gidiyom ankaraya bu arada :D

PoLLy dedi ki...

Ankaraya gidemedim sevgili İnYa..
Öyle gerekti diyelim...

Sen neden gidiyosun, hayırdır?
Gitmişken benden de selam götür bari :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!