24.12.2009

BakınıZ


sabah sabah, üstelik "fili bile uyutabilecek" alerji hapımın etkisinde gözlerimi açamazken ve o gözlerin açılması gerektiğini de feci şekilde bilirken; ayılmak için okumayı sevdiğim bi siteden bahsedeceğim..


bilmem siz sinema sever misiniz?
bilmem sinemaya gitme kararını vermeden önce, filmler hakkında yazılanları okur musunuz?
bilmem aslında sinemaya gidesiniz bile yokken, okuduğunuz bir yazı ile gitmeye yeltenir misiniz?
ben yapıyorum..

ben bu adamların yazdıkları yazıları çok severek okuyorum.. izleyeceğim filmleri, burda anlatılanlardan etkilenerek seçiyorum.
okuduklarımın arasında beni etkileyenleri seçiyorum ve şimdiye kadar hiç yanılmadım..
çok şey öğreniyorum bu siteden, sinemaya dair..

diziler hakkında da yazıyorlar, özel röpörtajlar yapıyorlar.. sadece türk oyuncularla da değil üstelik.. yabancı oyuncu ve yönetmenlerle, çok keyifli söyleşileri oluyor..

bu adamlar bu işi ciddiye alıyorlar..
ihtiyaç halinde bakınız :)


paylaşayım istedim :)


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!