11.12.2009

DuYaRLı


ces'in günlerdir bar bar bağırdığı orhan çelik denen adamın yaptığı hırsızlık olaylarının ayyuka çıktığını öğrendim.. sadece ces değilmiş kurban.. ben kurbanlar arasında değilim sanırım, oturup da bakmadım.. ama bu işe canını sıkan insanlar var ve ortada haksız da bi kazanç var. buna dur demek için, yazılmış bir yazı keşfettim efem.. ben de üzerime düşeni yapıyor ve linkini yayınlıyorum..


bundan sonrasında da bu ya da benzeri olaylarda üzerime düşeni yapmak isterim...

sevgiler, saygılar..



2 yorum:

Blog Sahibi dedi ki...

Desteginiz icin tesekkur ederim. Kararlilikla suclularin uzerine gidiyoruz, adalete teslim edilmeleri icin elimizden geleni yapiyoruz (Emniyet mudurlerinin aciklamalari gibi oldu ya neyse...)

PoLLy dedi ki...

reca ederim de nası bu kadar çabuk haberiniz oldu yaw?
bi emniyet müdürlüğü sezdim sizde :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!