26.12.2009

HoCaM!


çalıştığım yerde blogger'ı yasakladılar.. ne okuyabiliyorum ne yazabiliyorum.. oysa sabahları kahvaltılık simit ve çayla ne güzel oluyodu... çok mutsuzum be atom!


çevirilerimi yapacak bi babayiğit buldum... hem de 45+35 sayfalık 2 çeviriyi 550 TL karşılığında yapacak bana.. işalla kazık yemem bea :)


okul bitmek üzere.. yani ilk dönem.. 28 ve 29 aralıkta 3 sınav; 5 ocakta da 1 tane..sonra özgürüm.. en azından şubata kadar :) örgü örmek, dizi izlemek ve roman okumak istiyorum.. sıradan, sıkılgan ve moron olmalıyım...


şubat ayıyla birlikte, hocalık yapmaya başlıyorum güzide bi üniversitede.. part time hocalık :) hem okul, hem iş hem de hocalık.. hakkımda hayırlısı :D ders planı falan hazırladım.. iki sınav serpiştirdim aralara.. ne garip bi his, bi bilseniz :)


şimdi bi panel yazmam gerekiyo.. bi anket düzenlicem bunun için.. aslına bakarsan çok saçma iş ama hangi iş mantıklı ki?


bu tarz işlere bulaşmış olanlar bilirler, bilimsel bi makale yazmaya kalkarsan, yeni bişi söleyemezsin.. hep sölenenleri okur ve onların bi derlemesini yazarsın.. benim bunu aklım almıyo... yazılmış olanı bi daha yazmanın nesi bilimsel?


bu aralar aklım yüksek lisansla feci şekilde dolu olduğundan, başka bişi yaşayamıyor ve yazamıyorum.. sıkılan varsa el kaldırsın.. istek yazı yazarım, şahsa münhasır :)


oldu o zaman, iyi günner..


7 yorum:

bi dost dedi ki...

şaşkınlıkla izlemeye devam ediyorum şu temponu.. bi de hocalık çıktı, ay Allah'ım ben uyurken insanlar yaşıyo resmen ya :D

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

blogger'ı mı yasakladır. ilginç genelde iş yerlerinde msn, facebook yasaklanır. blogger'ın yasaklanması beni şaşırttı.

polly dedi ki...

sevgili bi dost, şahsen ben de şaşkınlıkla izliyorum kendimi.. bari yumuşak bi yere bayılayım diye de, bi gözüm sürekli toprağa bakıyo :)

sevgili sürüden ayrılan koyun, facebook ezelden beri yasak zaten.. ben blogger'a biraz fazla girdim de dikkat mi çektim diye düşünmeden edemiyorum :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

vekil sunucu kullan :| genelde dikkat etmezler böyle şeylere ktunnel vtunnel gibi vekil sunucu sitelerinden gezip tozup okuyabilrsin :)

ruhumunheykeli dedi ki...

Üniversite de hocalık, kulağa hoş geliyor, hayırlı olsun. Öğrencilerin canını yakma emi, unutma sen de o sıralardan geçtin :))

polly dedi ki...

sevgili ruhumunheykeli, mesaj alınmıştır :D

Bay Pipifik dedi ki...

Profesyonel çeviri işi; 1 sayfa=1000 karakter, üzerinden fiyatlandırılır, çevirinin fiyatı da teknik olup olmamasına göre değişiyor, örnek olarak tıp makalelerinin sayfası (yani her 1000 karakteri) en az 50 tl dir.

Bu arada blog dünyasında ne çok akademisyen varmış arkadaş..

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!