7.07.2011

Mırmır


hayvansever olmak, bir sıfat değil; bir sorumluluktur.
hayata, canlılara ve varoluşumuza karşı sorumluluğumuzdur.
başına kötü şeyler gelmiş ya da yaralanmış bir hayvanın yaşaması için gereken tedavi insan beynindeyse, gereken aletler insan tekelindeyse; ihtiyaç duydukları şeyleri sağlamak bizim insanlık görevimizdir.
elimizdeki imkanları kullanmak ve kullandırmak; mecburiyetimizdir.

veteriner hekim değilim. bu durumda beynimdekiler Mırmır'ın işine yaramaz. bu durumda benim elimde, onun işine yarayacak ne var? para!

ben elimde olanı Mırmır'la paylaşmaya hazırım. şimdilik elimdekini paylaştım. paylaşmaya da devam edeceğim. sizler de, "çok şükür, yaşıyoruz" diyebilmek için, dünyaya ve hayata borcunuzu ödeyebilmek için; Mırmır'a yardım etmek zorundasınız. elinizde ne varsa. beyniniz yardımcı olabilecekse beyninizle, paranız varsa paranızla, o da olmadı duanızla; bu güzel hayvanın yanında olmalısınız!

Mırmır'ın hikayesi: bir apartmanın kapıcısı tarafından omuriliğine tekme yemiş bu güzel kedicik. kendi halindeyken üstelik. sokakta yaşar iken. onu himayesine almış ve bakımını üstlenmiş olan kişinin notu da burda. hayvan sahipleri bilirler, her türlü veterinerlik ücreti yüksektir. her ne kadar veterineri de büyük oranda indirim yapmış olsa, beynindekiler için ücret talep etmese de, kullanılan ilaçlar için bile olsa, bir masrafı var bu bakımın. ve Mırmır'ın bakımını üstlenmiş olan Funda hnm'ın tek başına bu tedavinin altından kalkacak gücü kalmamış durumda. elimizden geleni yapmak biraz da bize düşüyor. buyrun, Mırmır'ın hikayesine.



ŞUAN MIRMIR HİÇ YÜRÜYEMİYOR!KAFASINI KALDIRAMIYOR. ARKADAŞLAR! VETERİNERİN SÖYLEDİĞİNE GÖRE DİREK ENSE OMURİLİK BAŞLANGICINA TEKME YEMİŞ! RÖNTGENLERİNE GÖRE TEDAVİSİ ÇOK ZOR VE UYUTMAK İSTİYORLAR! MR ÇEKİLMESİ LAZIM AMA ÇOK PAHALI! NOLUR YARDIM EDİN!!!!!ÇOK ACI ÇEKİYORRRRRRRRRR!YATALAK ŞUAN YEMEĞİ BİLE TEK TEK ELİMLE YEDİRİYORUM AMA AKŞAMA KADAR ÇALIŞIYORUM.VETERİNER BAŞKA ÇARE YOK MR PAHALI AMA SİNİRİN ZARAR GÖRÜP GÖRMEDİĞİ BİR TEK ÖYLE ANLAŞILIR MR ÇEKTİRİCEK YER BULMAK LAZIM DİYOR. KESİN SONUÇ O ZAMAN BELLİ OLUR DEDİ. YoK MU MR'I UCUZA ÇEKEBİLECEK BİRİNİ TANIYAN?

ŞUAN ÇOK KÖTÜYÜM! BİRLİK OLUP MIRMIR'I KURTARALIM NOLUR!ONU YAŞATMAK İSTİYORUM UYUTMAK DEĞİL! İNSANLARDAN ÇOK KORKAR! BU ADAMLARINDA CEZA ALMASINI İSTİYORUM!KALBİM ACIYOR YAAA :(


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.160553910680941.38152.100001789991983



0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!