26.07.2011

TaTiLDeYDiM

yeni döndüm.
yaklaşık 6 günlük bir aile yanı kaçamağı yaptım.
kardeşim, kuzenim ve ben; eski günlerdeki gibi kızkıza takıldık..
oysa artık çok zor derdik hep. çünkü kuzenimin nur topundan hallice bi oğlu oldu 7 ay kadar önce. evlendik ve çoluk çocuğa karıştık diye zor gibi gelirdi ama başardık valla :))
yanımızda 7 aylık bebekle plaja da gittik, çarşı pazar da gezdik, içip sarhoş da olduk...

insan değişmiyor, sadece uyum sağlıyor.
bunu bilmek çok güzel. şartlarını yeni hayatına uydurabilirsen, herşey güllük gülistanlık.

tabi evlerimizi, kocalarımızı özledik. ama bu bile güzeldi. insanın ardında özleyeceği birini bırakması ve özlendiğini bilmesi de çok güzel.

annelerimizle de beraberdik üstelik. benim annem candır, canandır :)
teyzem de hallicedir hani.. yanında sigara içilemiyor olması dışında, mis gibi insandır. ama onun bu kuralcı katılığı bize, çatılarda sigara içme zevkini tattırdı yeniden. ergenler gibi hissettik kendimizi :)

bol bol eskilerden konuştuk, yenileri paylaştık. hayat ne yaparsa yapsın, ne kadar uzak köşelere savurursa savursun; insan kardeşinden ve kardeş bildiklerinden uzaklaşmıyor. bu da güzel.

ne çok güzel şey yaşadım şu 6 günde.

beni üzen tek şey Amy Winehouse'un ölüm haberi oldu.
çok severdim, çok..
sabah kahvesi yanında gazetemi elime aldığımda gördüm haberi, şok oldum.

pek çok kişi için artık eskidi bile bu haber. neler yazıldı, neler çizildi.
ama ben yazmak zorundayım. görevimi ifa etmek mecburiyetindeyim.

benim için önemliydi onun müziği.
kendimden çok şey bulduğum, sıkılmadan dinlediğim..

beni bilen bilir; bir şeyi sevdiysem, defalarca yapmaktan sıkılmam hiç.
beğendiğim kitapları (hiç abartmıyorum) 20 defa okumak da, tüm gün boyunda kesintisiz tek şarkı dinlemek de; tam benden beklenecek hareketler.
işte bu kız, benim için; tek gün şarkımdı, aynı şarkımdı, yeterdi artık sıkılmadım mıydı..

hatta bir başsağlığı telefonu bile aldım o gün.
amy öldü, benim başım sağoldu..

çok üzüldüm, bir daha müzik yapamayacak diye..
ben aynı şarkıları dinlemekten sıkılmam ama, yenilerini de reddetmezdim.
uysalca onları da dinler, ezberler ve ezberletirdim.

keşke daha yaşasaydı..

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!