27.05.2013

DoĞuM GüNüM!

bugün doğum günüm!
gizlemeye saklamaya gerek yok; 31 yaşımı bitirdim, 32 oldum!

çok şükür ki oldum!
çünkü 31 yaş, hayatımda ergenlikten sonra geçirdiğim en zor yaş oldu!
başıma neler neler gelmedi ki!
hepsini yazıp, günah çıkartacağım; hatta belki arınacağım..
totem olsun :)

evliliğimin ilk çatırdamaları, geçen sene doğum günümde sürpriz yapan öğrencilerim yüzünden oldu; bak dakka bir gol bir!
tabi sonrası zehir zıkkım, detaya gerek yok!
kardeşim düşük yaptı
annem kanser oldu
boşandım (çok parantez var bu tek kelimenin altında ya, hadi bende kalsın)
en yakın arkadaşım travmatik bi nişan atma olayı yaşadı
babam ortaya çıktı yeniden, pek tabi yardım isteyip vicdan azabı olmak için; başardı da..
maddi zorluklar bi türlü peşimi bırakmadı, iki yakam bir araya gelmedi
kuzenim boşandı, çocuğuyla yalnız kaldı
...........................

neyse ki bitti!
bu lanetli yaşı geride bıraktım ve yepyeni bir yaşa adım attım artık..
bu yaşım çok daha güzel, çok daha umutlu olsun inşallah!

bu yaşıma girerken, şu yazıda bahsettiğim totemi yaptım..
aynı şeyi ikinci defa diledim..
üçe bişi kalmadı :))

büyümek, insana en çok kendini öğretiyor..
en çok kendimi tanıdığıma memnunum!
sınırlarımı öğrendiğime, zevklerimi keşfettiğime..


her yıl olduğu gibi bu yıl da, narsizmin doruklarında yüzüyorum..
ne yapayım, kendimi seviyorum :))

müzikle dolu bir yıl olsun..
şiirle, yazmakla, dinlemekle, izlemekle dolu..
bu yıl, geçen yıldan güzel olsun..
bu da kendime hediyem olsun!




8 yorum:

sude sarac dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun polly;İnşallah bundan sonra ki yaşların güzel, mutlu,umutlu,sevgi dolu geçer.
Bu gün bende yeniden doğmuş gibi hissediyorum kendimi.Temiz havada oksijen çarpar ya aynen öyleişte.
Mutlu yaşlar canım.

PoLLy dedi ki...

çook teşekkür ederim sude sarac!
umarım hepimizin, her yaşı dilediklerin gibi geçer..
eksik olmayasın :)

bi dost dedi ki...

hayalin kaç kelimeyse artık hepsi gerçek olsun inşallah, mutlu yıllar :))

PoLLy dedi ki...

teşekkürler sevgili bido!
inşallah canım, inşallah gerçek olur :)

Hayat_Erkegi dedi ki...

mutlu yıllar. dileğinin en kısa zamanda gerçekleşsin inşallah :)

PoLLy dedi ki...

teşekkürler Hayat_Erkegi ,
hepimizin dileği, en kısa zamanda ;)

absalom dedi ki...

nice yıllara polllyyyy:))

mum.

PoLLy dedi ki...

teşekkürler absalooom :))
mum ne yahu :)
valla çok yaratıcı :))

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!