19.05.2013

ŞaŞKınLıK

Dün akşam bir arkadaşım ziyarete geldi.. 1 saat kadar oturup, bir kadeh şarap içip, biraz sohbet edip gitti.. İşten güçten, olanlardan, olacaklardan konuştuk biraz.. Biraz akıl verdi bana, biraz da akıl aldı karşılığında..

Tam gidecekken artık, şöyle bir cümle kurdu..

"Senin içinde farklı olan bir şeyler var, görebiliyorum. Biz burada yaşlanabiliriz, hayatımızın sonuna kadar balık tutup bira içerek mutlu olabiliriz. Ama senin daha yapacak işlerin var. Ruhunda yanan bir ateş var.. O gün geldiğinde, ben bunu yıllar öncesinden görmüştüm diyeceğim"

Cevap veremedim, o da daha fazla konuşmadı zaten..

Haftada 2 defa bir kaç saatliğine gördüğüm bir iş arkadaşımın, hakkımda bunları söylemesi şaşırttı beni..

İçimde değişik bir şeyler olduğunu biliyor ama bunu, herkesin kendini dev aynasında görmesinden kaynaklanan bir hezeyan olduğunu sanıyordum...
Demek dışarıdan da görünüyor artık..

Belki de zamanı gelmiştir...

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!