Benim "sen bu adamı özlüyorsun hakkaten" diyen arkadaşım olmadı hiç...
Göze alıp anlattığımda "sen ciddi misin, o kadar mı yani?" diye soran arkadaşım da olmadı..
Hiç hem de..

Benim tüm arkadaşlarım gerçekçiydi...
"Ondan sana sevgili olmaz" diyecek kadar gerçekçi hem..
"Ondan hiçbir şey olmaz hatta" diyecek kadar acımasız hatta...
Acı söyleyen dostlarım...

"Artık azıcık yere bassın ayakların" diyen..
Bunun için yalvaran...
Olmayacak hayallerin peşinde koşmamı tasvip etmeyen; dost gibi dostlarım..

Omuzlarının genişliğine, yüzünün güzelliğine, boyuna posuna takılan...
Seni bana yakıştırmayan, senin bana bakmayacağını düşünen belki....
Gerçekçi...



Hiçbirine anlatmadığımdan belki....

Bu sahilin seninle oturduğumda; bir masal diyarına dönüştüğünü..
Ayın, yakamozunu üstümüze saldığını...
Hayal kurmaya birebir ortamlar yarattığını..
Elimizde bira ile oturduğumuzda, bir çocuk parkının bile dünyanın en romantik yeri olduğunu...

Başım, göğsüne değdiğinde; kalp atışlarının hızlandığını...
Vücut ısının, yanında uyuduğumda yükseldiğini...
Çok popüler bir sahil kasabasının, elele yürüdüğümüzde sanki ikimizden başka kimseye yer yokmuşcasına ıssızlaştığını...
Toplu tüfekli bir heykelin altında, "hoşgeldin yenge" diyen bir arkadaşına dünyaları bahşedebileciğimi...
Domatesi kabuğuyla yemediğini...

Elinde alışveriş poşetleriyle, apartman kapısından girdiğini gördüğümde; bundan sonra bu şekilde gireceğin ilk kapının evimiz olmasını nasıl istediğimi...

Senden yapacağım bir erkek çocuğunun, sana benzemesini nasıl da istediğimi...
Yıllardır kurduğum "isim" hayalinden tek celsede vazgeçivermemi...



Ben tüm bunları anlatmış olsaydım; belki dostlarım hak verirdi bana..
"E tamam o zaman; budur!" derlerdi...
Belki o zaman seni severlerdi...

Sanki çok umrumdaymış gibi...........



2 yorum:

absalom dedi ki...

valla kelimesine katılmıyorum polly...

hariçten gazel okuyan...
kendi yiyemedikleri halta anında... sadece senin anlattıklarınla karar veren...

heyt diyen...
olmaz diyen...
bundan olmaz diyen...
yar olmaz diyen...

herkesi kınıyorum.
ayıplıyorum..
hatta küçümsüyorum.

masada oturup.
ahkam kesmekle olmaz bu işler.

olmaz aman ha bırak uzak dur diyen kimse senin gerçek dostun değildir abicim.

yürekliymiş...
cesurmuş...
pöh.

hadi kardeşim hadi dicen hadi...
hadi.
çok yürekliysen kendi ilişkine bak...

ulan millett ne kadar çok şeyi biliyo da...
bi kendi hayatına bak lan salak deyince küsüyo...

her yer her boku bilen adamlarla kadınlarla doldu.
herkes herşeyin en doğrusunu biliyo...

polly...
kahkahalı kadın...
güzel kadın...
canım kadın.

sen kendi bahçene bak...
kimseye bakma...
kimseye.

çimenlerine bak...
kızlarına bak...
parkına bak...
bahçene bak.

herkes kendi dükkanının önünü süpürsün önce kardeşim.

a aaaa
daraltmayın beni.

sen şu çok gerçekci çok dürüst çok dost acı söleyen arkadaşlarını bana göndersene bi.

kızınca da...
absalom agresif diyolar.

:))

PoLLy dedi ki...

Sevgili absalom...
Ne diyeyim bilemedim...
Dahası olur mu bilmem ama, daha da çok sevdim seni...
Oluyorsa tabi ;)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!