23.09.2009

GiTTi KıZ

kızı verdik, döndük geldik...
makas da kesti mis gibi, kahve de enfesti..
hiç aksaklığa mahal vermeden, geçtiiiii gitti...

tüm hısım akrabamın orda olmasından mütevellit, kalabalık ortamlarda işlendik durduk...
elimizden geldiğince, yüzümüzü gözümüzü güzelledik...
ve fekat akrabalarımdan gelen yorum "artık sıra sende" den fazlası olmadı..
ah evet, çok güsel olduğumu söleyen biri de çıktı sağolsun..
o cümle de "sen de çok güsel olmuşsun" şeklinde kuruldu...
bağımsız bi güzellik bile değildi sahip olduğum..
ama gocunmadım.. gecenin yıldızı olmamalıydım zaten..
silik kalmaya çalıştığım halde, bunca dikkat çekmişken, dahasını bünyem kaldırmazdı sanırsam..

evet, artık sıra bana gelmişti.. kuzenimi evlendirdikten ve kardeşimi de verdikten ya da nişanladıktan sonra, sıra başkasında olamazdı zaten.. evlenmeliydim.. yoksa acaba talibim mi yoktu ki? eminim bunlar geçmişti akıllarından.. ama duymamazlıktan, anlamamazlıktan geldim.. anlasaydım da ne diyecektim ki?

ve farkettim ki, yalnız olmak maharet değilmiş... bizi hep duygu asena yakmış aslında.. -ayakları üstünde durabilen güçlü kadınlar- profilini biz yanlış yorumlamışız ya da.. ihtiyaç duymak gerekmiyor evlenmek için. kendini baktıracak birini bulmak da değil asıl amaç.. yalnız ölmek istememek yahu.. çocuğu yalnızken de yapar insan, üremek için, imza lazım değil.. ama yalnız ölmek istemiyorsan, "ölürken yanında olacağıma söz veriyorum" deyip, bir de altına imza atan birini bulmak lazım zannımca..

ya da uzaktan mahsun mahsun suratımıza bakan anne-teyze grubunun "daha dün üçtüler, artık altı olacaklar.. bundan sonra üç göremeyiz bunları" gibi söylemlerini havada bırakmamak için evlenmeli insan.. kardeşime gel dediğimde, kocamla vakit geçirecem derse, intihara meyletmemek için evlenmeliyim belki ben.. kıskancım zira.. hele kardeşimi, kendimden bile kıskanırım.. onu benden korumak için, başka meşgaleler bulmak adına; evlenmeliyim..

sahi ben evlenmeli miyim yahu?

hadi diyelim, evlenmeye niyetlendim... nasıl yapılır ki o, hiç anlamıyorum.. evlenilecek adam dedikleri, ne menem bişidir ey ahali?

mutlu olmak mıdır kıstas; yoksa aşk geçici nasılsa, imkanları iyi olsun bari zihniyeti midir? yakışıklı olması şart mıdır, yakışıklılık görece bi kavram mıdır? zenginlikten kasıt, cebinin dolu olması mıdır? balayına hawaii'ye götürmezse evlenmem demeli miyim, yoksa çanakkale köyü beni paklamalı mıdır?

mühim olan hayattan ne beklediğin değil zannımca... bugün zengin bi hayat talep etmiyor olabilirim.. ama ya ilerde talep edersem? işte bunun garantisidir evlilik.. ben ne zaman ne istersem, sende karşılığı olmalıdır.. bugün çanakkalenin köyünde koyun kucaklayalım ama yarın italyadan ayakkabı istersem kem kümleme karşımda!

düğünüme limo kirala, tatilime tekne.. ama 3 kuruşun hesabını yapmaktan da gocunma, yeri geldiğinde..

neler sölüyorum ben ya.. biri benim kafama sert bişile mi vurdu o karambolde acaba?
benim had safhada kafam karışık, üstelik daha da çok gençmişim gibi evlenmek için. gerçi, ilk açanın cebine giricem ufalıp ama..

o zaman ben bu akşam bi banyo yapıp yatayım tez elden... huzur da uzakta değil zaten... bi masaj yapar bana, en romatiğinden :D

al sana aşk, yeter...

3 yorum:

absalom dedi ki...

geçicek polly geçicek...

:)

daha şokundasın ritüelin.
geçicek.

:)

fevkalade olağan dedi ki...

şu yannız ölmeme işi bi çeşit kumar.. ya o senden önce ölürse.. hem onun mevtini göğüsleyeceksein.. hem de yine yannız öleceksin.. e hayatta kadınların erkeklerden sonraya kaldığı bi durum da varken bence hiiiç evlenme.. kimseler evlenmesin.. üremesin de.. hani diyolar ya bi sene kimse evinden çıkmasa grip diye bişey kalmaz.. insanlar da üremeyi bıraksın.. dünyayı bu zararlı türden kurtaralım.. bana uyar..

polly dedi ki...

sevgili absalom; geçmez olsun! istemem ben kardeşim ellerin olsun.. benim kardeşim olma sıfatı yeterince doyurucu zannımca, daha başka sıfatlara ne hacet..

sevgili fevkalade olağan; yalnız ölmek derken, ölmeye gün be gün yaklaşmayı kasettim ben.. yaşlanmayı, huysuzlaşmayı falan.. gerçi şimdi bile huysuz olanlar da var aramızda.. ben bilmiyorum gerçi kimdir :D ama onlara da uyumlu bi sevgili, bi alttan alıcı, bi kanatsız melek diliyorum.. şahsen ben huysuz bi insan olsam, ki allahtan değilim ama es kaza olsam, benim sevgilim beni alttan alırdı gibi geliyo :D sana da ondan bi tane diliyorum.. kadın versiyonundan :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!