24.09.2009

SıKıLDıMSa


bugün keyfim yerinde, efkara gerek yok..


burdan emre matraşa selamlar saygılar..

o kim diye haykıranlar olacaktır.. tabi siz yeni nesilsiniz, na anlarsınız emre matraş falan..


biz küçüktük o zaman, yılbaşlarında temsil hazırlardık çocuk çocuğa. işte o programlardan birinde emre matraş taklidi yapmaya kalkmıştık.. aramızda en göğüsleri büyümemiş olanı bu işe itmiştik lakin kendisi üstsüz sahneye çıkmayı kabul etmemişti.. :D


düşün artık, adam ne kadar eskilerde kalmış, daha bizim göğüslerimiz çıkmamışmış o varken..

heeeey hey!


ilahi adalet diye bişi varsa, o da budur.. şu anda kendisi en büyük göğüslere sahip aramızda :D
kimse konu sıkıntısı çekmesin şu hayatta :)


12 yorum:

godsyndrome dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
godsyndrome dedi ki...

iyrenç bi espri yapayım mı.Başlığı görünce sabancı yeni bir içecek çeşidi çıkardı sandım.evet iğrencim :D

polly dedi ki...

hadi sonundaki "sa", çağrıştırdı diyelim.. içecek olduğuna nasıl karar verdin? ehuaa :) iğrenç değilsin ama; komiksin, garipsin hatta :D

godsyndrome dedi ki...

sıkılmayı sıkmak haline getirdim sonra dedim ki aynı portakal sıkmak gibin.Böyle de karman çorman çalışan bi zihnim var hihi :D

bi dost dedi ki...

elalemin göğüslerini yazıyon konusuzluktan he, vay anasını:P

bi dost dedi ki...

elalemin göğüslerini yazıyon konusuzluktan he, vay anasını:P

polly dedi ki...

sevgili bi dost; sen niye göğüs kısmına taktın ki? orda mühim olan yitip gitmiş değer emre matraştı.. seni kınıyorum.. :)

sevgili godsy; anlamadım :(

winston wolf dedi ki...

küçüktük ufacıktık ama, klibinde beyaz pantolonuyla denize girip çıktıgı sahneden sonra bu muhabbetleri çevirmeyen var mıdır allasen?
-abi içi görünüyo yaa, giymemiş bir şey.
-izledim ben, bi halt görünmüyo.
-kızım gözlerini kısıp bak görünüyo,
-13 kere izledim ben klibi dün gece, sanki biraz gördüm gibi.

polly dedi ki...

sevgili winston wolf; doğru dedin bak.. dönemin popüler popçularındandı.. şimdi bakınca tıfıl tüysüz oğlan çocuğu ama hayat o yaşlarda farklı işliyo :)

Adsız dedi ki...

http://tinyurl.com/emrematras olmuş :)

polly dedi ki...

abbov!
sevgili adsız, sen naaptın!
hayat çok acımasız adamım, çook!

Eva dedi ki...

emreye nooldu yaa :) Aramalı

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!