2.09.2009

ULuS'a SeSLeNiŞ

sonunda oldu; kestim fişleri, bitirdim işleri...
böle söleyince tekerleme gibi oldu ya, hatta çirkin oldu..
ama ay sonu çıldırmam burda sona erdi..
çılgın gibi başım ağrıyo :(
uykum var ve sanırım kafein bağımlısı oldum.. hatta bağımlı ne kelime, bildiğin junkie :)
kahve istiyo canım, belki de başım da ondan ağrıyordur... gözlerimi de açık tutamıyorum.. her saat başı takriben, kahve içmem gerekiyo...

yüksek lisans işini konuştum az önce müdürlerin müdürü ile.. tabi dedi, hayırlısı olsun dedi.. çok şaşırdım yaw.. kesin arıza yapacak diyodum.. yapmalıydı da, bu tavır tam ona göre olurdu.. hayret.. legal legal yüsek lisans öğrencisiyim artık.. hem de çalışıp okuyan cinsinden :D

iş yerinden bi arkadaşımla, itü'nün spor salonuna gideceğiz bu akşam. bi piyasa araştırması yapmaya. fiyatları uygun göründü bize.. hem uzak da değil çok. gerçi ben iki yakamı bir araya getirmekten acizim şu ara ama, gün doğmadan neler doğar , değil mi?
bence ilahi bi güç, benim zayıflamamı istemiyo hacım.. ne zaman spora gitmeye niyetlensem, bi sorun çıkıyo.. ilk seferinde küresel kriz çıkardı başıma.. ben spora gitmicem diye, afrika'da çocukların açlıktan ölmesi, borsaların batması gerekmiyodu ki yaw.. ayıp etti kanımca..

bi de kardeşimi isteyecekleri, benimse vermemek için direneceğim güne pek az kalmasından dolaaaaayı; aldığım elbisenin içinde daha da güsel görünmek adına, biraz süzülsem fena olmayacak.. yoksa minik bi su aygırı figürü oluşturmak istemiyorum ömürlük anılarda.. gerçi şimdi başlasam hiç bişi yememeye, o güne kadar vereceğim kilo devede kulak kalır..

bu lafa da bayılırım ha.. devede kulak... :) nası kocaman bi hayvanın nası küçük bi uzvunu seçmişlerdir, kıyaslama için.. devenin cüssesi ile, kulağını yanyana bi hayal etsenize... yirim o kulacığı ben..

bende şöle bi problem var bi de.. herşeyin sonuna "-cık" "-cik" eklerini getirip, bir küçültme/sevimlileştirme yapıyorum.. misal; kulacık, ayacık, göbecik... hatta hatta kedi köpek severken sokakta "amancık" Yok artık :)

bi de Sezyum'un bi sözü var bayılıyorum. hatta onunla bitirmek istiyorum yazımı.
"hepinizi salonda seviyorum"

2 yorum:

özge dedi ki...

inşallah verirsin kilo da zor oluyo be usta bu havalarda:)

PoLLy dedi ki...

sevgili özge; valla kilo vermek bana her mevsim zor.. yoksa yıllardır niye tombul tombul gezeyim... artık yapıcez bişiler.. ama sağol, manevi destek için :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!