13.08.2011

İYoT YoRGuNu

sonunda yaşadığım yeri idrak etmiş bulunmaktayım. sıcaktan beynim sulandıydı, ancak açıldı idrak yollarım. dedim ki kendi kendime; "yahu kadın, antalyanın tüm o leş sıcağına felan katlanıyosun da neden sefasını sürmüyorsun?" ve sonunda uzun zamandır ısrar eden iş arkadaşımın teklifini kabul ederek kendimi plaja attım.
aslında dün de atmıştım ama dünkü kısaydı, sözünü etmeye değmezdi. oysa bugün takriben 8 saati plajda geçirerek, tam mesai yapmış bulunmaktayız.
çılgın gibi esen rüzgardan üşüdük desem inanır mısınız? 5 gibi üstüme havlu serip yattım :)

sabahtan yerleştiğimiz şezlonglarda kitap okuduk, sohbet ettik, uyuduk, müzik dinledik ve huzur bulduk. resmen huşu içindeyim şu an. hepi topu 10 ailenin olduğu kocaman bir plajdan bahsediyorum, ki antalyada böylesi pek de mümkün görünmüyor. özellikle kemer için yazdığım o yazıyı okuyanlar, ne demek istediğimi anlarlar.
sadece dalga sesleri, konuşursak kendi sesimiz; hepsi bu.. harikaydı..
gerçekten iyi geldi..
şu anda çok yorgun hissediyorum kendimi, muhtemelen iyottan. keza denize sadece 1 defa girdim, onda da ıslanıp çıktım. efor sarfetmedim yane. yorulmam için insancıl bir bahanem yok. ama hissettiğim yorgunluk, çok güzel bir yorgunluk.
gerçi eve geldiğimde, berbat durumda bulmasaydım daha iyi olcaktı. (kafan yarılsın canım kocam :)
ama zaten içimden hiçbişi yapmak gelmiyo. oturacak ve bu tatlı yorgunluğun tadını çıkaracağım. ve okullar açılmadan bunu mümkün olduğunca sık tekrar edeceğimdir.

yaşasın antalyanın nimetleri :)))

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!