5.08.2011

TeOMaN

şimdi şu iki videoyu izlemenizi istiyorum.

ilki Teoman - Romantik







ikincisi ise, bir Kustarica filmi olan "black cat white cat" 'ten bir sahne








ben şimdi bu benzerliğe ne diyim?
çalmış diyemem, çünkü pek severim teoman'ı.
hatta bazı sitelerde "sevdiğiniz yazar" , sevdiğiniz şarkıcı" kısımlarına yazdığım şey bile sabittir benim.

"Ahmet Altan adını yazsa okurum, Teoman adını söylese dinlerim"

çok üzüldüm keşfettiğimde. belki bir çok kişi bu benzerliği benden çok önce farketmiş olabilir. sosyal medyadan, televizyondan fln oldukça uzağım, habersizim. ama ben bunu teoman gibi çok yaratıcı birine yakıştıramadım.

zaten böyle şeyler beni hep çıldırtmıştır. ne yani, bu şarkıyı senden başka kimse bilemez mi? insanın dinleyici kitlesini salak yerine koymasıdır bence bu. onun müzik zevkine sahip olamayacağımızı düşünmesidir.

ben bu lafları teoman için etmiyorum. hatta telif hakkı ödemiş bile olabilir. umrumda değil.
zaten müziği de bırakıyormuş!!!! (http://www.teoman.com/aciklama.php)

şimdi elimizde kalan tek şey, -şaşılacak şey ama- müzik zevklerimizin benziyor oluşu. aynı şeyleri dinliyormuşuz! aman tanrııımmm!!!

seni kustarica için sevmeye devam edebilirim bebeğim :))



0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!