5.10.2009

NeDiR?

koca bi haftasonunu daha yedik bea!
işin yoksa pazartesinin altından kalk şimdi.. bi de yüksek lisans için hem salı hem çarşamda bulunmalıyım okulda. oysa iş yerim ile sadece salı günleri diye konuşmuştuk.. hakkımda hayırlısı bakalım, umarım sorun çıkmaz. çok korkuyorum be atom!
bi ehliyet kursum var ki, daha henüz gidebilmiş değilim hiç. bu akşam siftahı yapacam işalla.. tabi üşenmez isem yine..
yarın sabah da 5 te fln kalkıp, 06.30 otobüsüne bincem maalesef... ancak yetişiyorum derse çünkü.. otobüste bi uyuyorum ama, salya sümük valla :D
hayatım birden fazla fazla hızlandı.. naapsam bilemedim..
bi de evdeki internet gitti. modem bozuldu, komşudan ödünç modem aldık, onu da pclere tanıtamadık... tam da kaynak fln araştırmam gereken zamanda.. yıllardır facebook için internet ödedik durduk, bana mısın demedi.. ilk kez gerçekten lazım oldu, patladı gitti.. işalla bu akşam o konu da çözülecek...
dün gecenin körüne kadar "bilim felsefesi" adlı bi kitap okudum ve not aldım.. eski öğrencilik günlerime döndüm resmen.. ama bu kadar sıkıcı olabileceğini hiç tahmin etmemiştim... çok sıkıldım yaw...
şarap! evet evet.. bu akşam dolaptaki şarabı lıkırdatmalı... mmmh, ayvalık şarabı :D
ama erken yapmalı bunu, erken yatmalı çünkü.. sabah erken kalkılacak malum.. offf ama ya...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

çalış çalış baban gibi,eşek olma demişler

Godsyndrome dedi ki...

Bacım iki haftada beni yüksek lisanstan soğuttun yemin ederim yaw. İyi mi yaptın kötü mü yaptın bilmiyorum valla :D

PoLLy dedi ki...

sevgili bahar gelsin; bir virgül kaydırmanızı reca ediciim... keza babam eşşek benim, ben sütten çıkmış ak kaşık :D

sevgili godsy; soğuyacak bişi yok... daha başlamadık bile.. her ayrıntıyı yazacağım.. bu kadar strese ben yapardım yüksek diceksiniz.. zuahahah :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!