8.10.2009

OTeL

otelde çalışmak pek güsel bişi olabiliyo yeri geldiğinde...
mesela kıyafet konusunda...
ben işe başladığımdan beri ne bi gömlek ütüledim, ne bi pantalon yıkadım...
üniforma ile çalışmıyorum ha, yanlış anlaşılmasın.. personelin, otelin laundry'sinden faydalanma hakkı var.. kirlenen kıyafetleri veriyorum çamaşırhaneye, 2 gün kadar sonra temizlenmiş, ütülenmiş olarak geliyor... dolaba koy, istediğin zaman giy.. vallahi büyük rahatlık.. işten çıkarken kotumla ve converslerimle arz-ı endam ediyor olmak da cabası...
alışveriş merkezlerinde fln işten çıkmış kadınları-adamları gördüğümde pek üzülüyorum.. hele de kadınlar, empati kurmam kolay olduğundan olsa gerek, onlara pek acıyorum.. topuklu ayakkabılar, etekler ya da pantalonlar, gömlekler fln... çok zor valla... herkes evine yakın yerde çalışmıyo ki.. servisi olan var olmayan var.. o ayakkabılarla, o kıyafetlerle otobüse, minübüse binmek fln... pek fena...
bu sebepten, evde yıkadığım herşeyi ütüsüz giyiyorum.. bi de ütü mü yapcam? eğer önceden planlamışsam, ne giyeceğimi.. veriyorum otele, ütülü olarak alıyorum.. ama ani bi kararla giyiyorsam artık ütüsüz fln, hiç sallamıyorum.. keza ütü yapmayı da bilmiyorum.. öle tek çizgi mizgi; brrr...
zaten ütü nedir ya... uzaya giden bi ırkız, daha kumaşın kırışmasını önleyemedik.. önledilerse de tabana yayamadılar demek ki.. bilim bilim için midir ki?
son zamanlarda okuduğum bilim felsefesi kitapları fln, bozmuş olabilir beni...
fazla düşünüyorum.. ya da sadece fazla felsefik konuşuyorumdur..
ne diyodum? otel...
güsel şey otel... çok güsel para kazandırıyor.. bu işin içinde biri olarak, acuk parası olana, şiddetle tavsiye edebileceğim bi yatırım çeşidi.. vallahi mis...
neyse, banane elalemin parasından... benim giysilerimi ütülüyolar ya, gerisi beni ilgilendirmiyo.. nası ki lisede yaptığın polinom hesaplarının ne işe yarayacağını bilmezdin, aynı şuursuzlukla çalışır gibiyim adeta..

herkeşe iyi günner...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

:)ya ben bi ara manyaktım, iç çamaşırlarına kadar ütülerdim o geldi aklıma:) Uzaya çıkan bir neslin kışıklıklara çare bulamaması, işte budur bütün mesele:) Otel nerde? Güzel mi? Yüzlerce otel girdi hayatıma, merak ettim:)

bi dost dedi ki...

iç çamaşırına kadar ütüleyenler var azizem, sen ne diyorsun.. ben de pek yapmam ütü, badi falansa zaten dar oluyo giyince açılıyo ne gerek var ki :D

o pantolon konusu başlı başına dert yalnız, ıyy öğğ hırr falan denilebilir.

fevkalade olağan dedi ki...

ütü de mühim tabi ama asıl güzel kısmı "yarın ne giyeceğim" derdinin olmaması.. üniforma gibisi var mı yeaa.. ben o hususta en çok doktorlara imreniyorum.. herifler picamaylan çalışıyo la.. hatta ayakkabı bile giymiyolar.. terlik picama.. miss..

PoLLy dedi ki...

sevgili eva; otel taksimde.. şu kongre vadisi otellerinden biri...
şu iç çamaşırı olayından bahis açmak istemiyorum ama, tüylerim ürperdi :D

sevgili bi dost; o iç çamaşırına kadar ütüleyenlerin kim olduğunu öğrenmiş olduk eva sayesinde... zor hakkaten ama, acil şifalar diliyorum kendilerine :D

sevgili fevkalade olağan; üniforma güsel bişi değil... belki herkesin üniforma ile çalıştığı bi yerde olabilir ama; bazıları üniforma ile bazıları sivil çalışıyorsa, mavi yaka- beyaz yaka ayrımı oluveriyor oracıkta.. tasvip etmiyorum :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!