4.07.2013

Bu YaZ

şehirler gezmeli insan, daha çok şehir görmeli..
bi sürü insan tanımalı yahu!
bütün yıl, olduğumuz yerde çakılıp kalıyoruz da ne oluyor?
memlekete millete faydalı insanlar oluyoruz..
ama yılda en az bir hafta, imkan dahilinde daha da fazla;
kendine faydalı insanlar olmalıyız..
bizi daha iyi insan yapacak şeyler yapmalıyız..
farklı denizlere bakmalı, farklı insanlarla farklı şeyler konuşmalıyız..
farklı deneyimlerimiz olmalı..
ölüm döşeğindeyken, gözümüz arkada kalmamalı...
"daha yaşanacak çok şey vardı" dememeliyiz..
yaşanabilecek her şeyi, henüz nefes alabiliyorken yaşamalıyız...

bir farkındalık ya da kimine göre saçma bir hayalperestlik hasıl oldu bana bir süredir..
sürekli bu yazdıklarıma benzer şeyler düşünüyorum..
gideceğim burdan, 1 aylığına; yaklaşık 5 gün sonra..
ve tam olarak hayalini kurduğum şeyi yapacağım..
bir sürü şehir gezecek, bir sürü insan tanıyacağım..
eskileri hatırlayacak, onlara zaman ayıracağım...
zaman kıymetli, zaman az..
onlara kıymetli bir şey armağan edeceğim, zaman...
zamanımı geçireceğim insanlarla
daha güzel hayaller kurmayı öğrenene kadar, hayallerini dinleyeceğim..
farklı denizlere bakacağım....
gitmeden önce akdenizi kazıyacağım hafızama
ardından derhal ege...
peşine marmara..
neden olmasın ki, arada bir de karadeniz?
o deniz kıyılarında, birbirinden güzel kahveler içecek, birbirinden güzel dondurmalar yiyeceğim...
sohbetler, ah asıl o sohbetler..

beni bilen bilir, sohbetim pek kıymetlidir..
kıymetlimi dağıtacağım...
insanları güldürecek, insanlarla güleceğim...
kusura bakma annem, bu bayramda akraba eli öpmeye gelemeyebilirim..
ben bu yaz, başka insanları kelimelerinden öpeceğim..



2 yorum:

absalom dedi ki...

kahkaha...
ah ah kimse atmaz bizden başka sanırdım.
bezgin bu insanlar unutmuş sanırdım.
eh yanılır insan:))

nereye gidersen git polly...
kahkahan yanında olduğu sürece.
kimse onu senden alamayacağına göre.

git fethet denizleri...
sohbetleri.
gönülleri.

ama sonra gel.
akdeniz akdenizdir.

ileri:))

PoLLy dedi ki...

dönüp dolaşıp geleceğimiz yer, yine kürkçü dükkanı.. korkarım...
başka şehirler beni büyülese de dönmesem ama hep özlesem buraları?
başka şehirler, başka şeyler vaad etse misal, derin muhasebeler yapsam..
gitmeyi seçsem, içim kan ağlayarak........

ama döneceğim...
başka denizlerle çoğalmış olarak...
sevgili absalom :)

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!