27.07.2013

FoR My MuSe (11)

Sokağa çıktığında, rengarenk oluyordu heryer. Güneş bile seni seçiyordu, yansımak için. İnsanların aklı almıyordu, gökkuşağı diyorlardı..

Öyle yorgunum ki artık, kalkıp gelsen; karşılayamam seni kapılarda.. Bi bardak su verecek mecalim yok, eşsiz varlığına.. Sen anla..

Allahım; bana yazılmamış şiirleri bana yazılmış gibi düşündürtme.. Bana yazılmışlar ise şayet, sevinmeme izin ver.. Yoksa, aklıma mukayet ol!

Meğer ters tutuyormuşum hayatı! Sen tepetaklak edince beni, darmadağın edince; berraklaştı yazılar.. Aslında kaderim, ana dilimde yazılmış..

Başkasına aşık olmak, ona şiirler yazmak için; "biraz zamana ihtiyacim var" diyen adamlar var.. Düşün, annenin duaları nelerden koruyor seni!

Buralardan oralara, içimden taşan acıya basa basa, köprü kurdum; yürüyerek geliyorum. Şimdi 1 kisi eksiğiz, çoğalarak geliyorum..

Tam 101 gündür bilfiil özlüyorum; ara vermeden, soluklanmadan.. Özlemek zamanla azalmıyor, artmıyor da.. İlk gün neyse, şimdi de aynı..

Bunca gerçekle yaralanmışken kalbimiz, neden isteyeyim ki gerçek olmayı hayatında? Hayal olayım, yalan olayım, imkansız olayim.. Olsun...

Ben yıllardır tutmaktayım, varlığının orucunu.. Bir an bile sormadım vuslat zamanını, imsakiyesi basılmadı aşkımın.. Kabulümdür...

Birinin altın kafes gördüğünü, bi diğeri esaret görüyor.. Saygı duyduğun çoğulcu bakış, umudunun temeline dinamit döşüyor.. Aldanma!

Sabah gözümü açıyorum; içimde nasıl bir özlem, kalbim buruluyor.. Sanki iki gün olmuş, kokundan ayrılaliı; öyle alışmış, öyle de yoksun..

Biz, kadife enviye kutusundan bahseden şairlerin kuşağıyız.. Hala "biz diye bişey yok" diye yalvarıyorsun bana.. Yalvarma, kıyamam!

Ne zaman "sen ve ben" ile ilgili bir şey yazmaya kalksam, masal kitabı yayımcıları arıyor.. Bu işte bi efsane var sanki..

Sen söylemiş gibi yapıyorsun, ben inanmış gibi... Sonra neden olmadı diye kendini duvarlara vuruyorsun; vurma! Olacak olsaydı, gibi yapmazdık...

Sen şimdi bana kredi ver biraz, güven önden; sonra ben sana faiziyle öderim.. Bi ömür; hem güvenir, hem severim..

Bir temenni cümlesi olarak "sen hep böyle kal" ve hayatın cevabı "gözünün önünde aynı kalırsam, artık sevmezsin ki sen beni"

Ardımda "nereye gidiyorsun" diye soran birini bıraktım, "yollardayım".. Nasıl bi "yağmur" var! Hayat bana seni altın tepside sunuyor!

Ben seni özleyebilen, şanslı azınlıktanım Melek...

Demek herkesin yapmadığı bir şey yapıyorum.. Alışkın olmamandan belli; çekinmenden,  endişenden belli.. İyi ki...

Bir gün senin uyuyup uyumadığına bakmaksıın uyursam; rüyasız uykunun ne olduğunu hatırlayacaksın.. Ama neden yoklukla sınayayım?

Sen herkesi aynı kefeye koymaya devam eder, gitmeye niyeti olmayanları görmezden gelmeye devam edersen, herkes dediklerin gider..

Aşk şehri terkedeli çok oldu aslında, sadece sen her gece "o geceyi" tekrar tekrar yaşamaktasın.. O yüzden iyileşmiyor yaraların..

Biz Senle; yolları bir defa kesişmiş, aynı yolu uzak kaldırımlardan yürümekte olan iki göz aşinasıyız.. Bigün bi yerden ısırıcaz ama...

Aşk; tek bir kişiye emanet edilemeyecek kadar nadir, kıymetli.. Ben yine de, bir tek sana.....

Tek seferde sevemiyorum bile seni.. Başlayınca, bi kez mola vermem gerekiyor en az..

Şu yaşıma geldim, hala pek çok kişinin hayalindeki kadından üç tane ederim! Sen hala neyin peşindesin? Nerde yaşıyorsun? Rüyaların hangi dilde?

Hakkımı vererek sevseydin beni, senden başka aşk aramazdım! Tamam yahu, sevseydin de yeterdi; ben hakkımı başka yerde de arardım..

Yemek=Şölen, Uyku=Rüya, Gün=Güneş, Gece=Ay, Ayna=Huzur
Vaadlerim bunlar.. Hazır değilsen, anlarım.. Anlarsam da beklerim..
İş ki anlat.. Anlamaya bu kadar hazır kitle, üniversitede yok; kendimden biliyorum! Sen bi leb de, bak ben neler anlayacağım...

Adamın arkadaşlarıyla yemek yerken çekilmiş fotoğrafına bakıp, "iyi bari, güzel beslenmiş bugün" diye seviniyorsan; aşık olmanın da ötesindesin!

Adamın araba kullanırken çekilmiş eğlenceli fotosuna bakıp, başına bi kaza gelmesin diye dua ediyorsan; aşık olmanın ötesine geçeli çok olmuş!

Bir şair vardı
Sadece senle beni yazardı
Tanınamadı..
Belki öldükten sonra anlaşılacak kıymeti
Ya da sen okumayı öğrenince..
O da belki..

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!