9.07.2013

Ve TaTiL

Uzun, çok uzun bir yılın ardından; tatil zamanı benim için de geldi sonunda..
O kadar yoruldum, o kadar tükendim ki; bu tatil benim yenilenme fırsatım olacak..
Niyetim ve tüm dileğim de bu yönde.. Yepyeni bir insan olarak dönmek istiyorum evime..

Bol gezmeli bir tatil olacak...
Ayvalık, İzmir, İstanbul, Eskişehir kesin gidilecek yerler..
Bir de belki gidilecek yerler var... Ankara, Silivri, Bursa gibi..
Bayramda yeniden Ayvalık var bi de...

İçim içime sığmıyor!

Herkese, güzel bir tatil diliyorum..
Dinlenme zamanını nerede geçirdiğiniz değil, bu zamanı nasıl kullandığınız mühim..
Huzurlu olsun, dingin olsun; nasıl isterseniz öyle olsun...

Tatil boyunca yazabilir miyim bilmem, ama olur da yazamazsam diye; şimdiden vedalaşalım..
Herkes kendine çok iyi baksın, bol bol yazsın..
Dönüşte tatil anıları okumak istiyorum ;)
Görüşmek üzere....

Ha bir de vermem gereken güzel bi haber daha var..
Araba aldım kiiii :))

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!