25.07.2013

EsKiLeR

Yeni tanıştım sayılan biri ile yapılan kısa sohbette, aynı üniversiteden bir yıl arayla mezun olduğunu öğrenmek, bitişik semtlerde büyüdüğünü öğrenmek falan derken; dünyanın ne kadar da küçük olduğunu bir kez daha idrak ettim...
Dünya küçük azizim :)

Velhasıl kelam; arkadaş müzisyen, konu da müzik olunca; muhabbet eskilere kaydı.. kaymaz mı? Bu vesile ile, eskilere gittim... eskiden, üniversite yıllarımda; dinlemeye gittiğimiz, arkadaş olduğumuz insanlar vardı..kendi çaplarında müzik grupları olan sevimli çocuklar... şimdiye bakıyorum da; her biri işinde gücünde, kocaman adamlar olmuşlar.. müziği de bırakmamışlar.. grup dağılmış ama farklı gruplarla farklı işler yapmışlar... hatta albüm yapıp ünlü olanlar bile var içlerinde.. albüm yapıp ünlü olamayanlar olduğu gibi.. ses yarışmasına katılıp son anda elenen bile var...

bak şimdi bi aydınlanma geldi bana.. benim bu müzikle alıp veremediğim nedir arkadaş? konuya nasıl başlarsam başlayayım, hep müziğe bağlanıyor sonu!
sesim güzel olaydı keşke!
ya da sağ elimle sol elimi ayna anda koordine edebiliyor olsaydım da, bir enstrüman çalabiliyor olsaydım...
müziğin içinde olabilseydim... hoş gerçi şimdi de, dinleyici olarak, fazlasıyla içinde sayılırım ama :)

yazının sonunu nasıl bağlayacağımı bilemedim...
müzik candır desem, yer misiniz :))

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!