Yazamıyorum bi süredir..
O değil de; okuyamıyorum, en çok o koyuyo...
Kimbilir neler yazdınız, her gün takip ettiğim sevgili bloglar...
Evimde net yok, çok eziğim bu konuda...
Ama elimden gelen bişi de yok.... Beklemekten başka...

Bu konuda acil bişiler yapmam lazım, farkındayım..
Üstünde çalışmaktayım..

Kısa bi özet geçmem gerekirse...
Uyuz adamı, dün gece itibari ile hayatımdan çıkarmaya karar vermiş bulunmaktayım...
Başka başka güsellikler kattım hayatıma..
Farklı kulvarlarda....
İçimi aydınlatan, yüzümü güldüren...

Bu gece, uzun zamandır görmediğim, pek sevgili bir arkadaşımla huzurlu evimde buluşup rakı içeceğizdir..
Belki de bira, bilmiyorum.
Uzun uzun konuşacağımızın garantisini verebiliyorum bi tek...
Çok ihtiyacım var, hem konuşmaya hem dinlemeye...

Hayat elimizden çok şeyi alıp götürüyor...
Kala kala kıymetliler kalıyor.
Belki onlara daha sıkı sarıldığımızdan...
Ve ben elimde kalan kıymetli bi kaç kişiden birine ayırıyorum bu geceyi..

Yarın buralarda olmayacağım...
Boylu boyunca yatıp, göbeğimi kaşıyacağım...
I love Sundays :)

0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!