14.02.2009

SeVGiLiLeR GüNü


bir sevgililer günü daha geldi, çattı...
mecbur hissediyorum kendimi, bişiler yazmaya..
oysa nasıl da bana gelmedi bugün...

sevgilisi olan herkesi, bu muhteşem başarılarından dolayı kutlar; altın heykelciklerin en kısa zamanda adreslerine postalanacağını bildirmekten gurur duyarım.

sabah metroda gördüğüm "zoraki sevgili" çifti, maalesef bu listenin dışında tutmak zorundayım...
çünkü o kadar medeniyetsiz bir hayvan ile, kübadan az önce kaçmış anlamsız kadın arasında oluşması muhtemel bir ilişki; arada görüntüsü kayan bir pc ekranından izlediğin frp oyunlarına benzemekte idi.

sakin sakin işine gücüne giden tüm insanlara, national geographic belgesellerini anımsatan ilişkilerini dayatarak; günlerinin kötü geçmesini garantilemiş olmaları, ayrı bir yazı konusu aslında.

nedense; metroda bile rahat durmayan ellerine kollarına bakan herkesin, benim yaptığım gibi, bu iğrenç çifti çiftleşirken hayal ettiğini sanıyorum. çünkü kimin yüzüne baksam, aynı tiksindi tiksinecek ifadeyi gördüm.

of...
daha da bişi yazamıcam...
canım sıkkın, moralim bozuk!
çiftleri sevmiyorum!
dün gece evimizde iki tane çift vardı, erkenden yattım.
12 saat uyudum onlar yüzünden.
bugün de kendimi eve kapatmayı ve mümkün olduğunca çiftlerden uzak kalmayı planlıyorum.
tabi benim uyuz adam, bi atraksiyon yapmazsa :)

herkese öpüşmeli koklaşmalı, mıçmıç günler diliyorum..

sevgilisi olmayanlara da ville valo'nun resimlerine bakmayı öneriyorum :)


0 yorum:

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!